網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月13日 星期日

【勁歌頒獎禮】菊梓喬榮登「一姐」 張敬軒四度獲「最受歡迎男歌星」 __,張敬軒,菊梓喬,

 (電視圖片)
今晚《2018年度勁歌金曲頒獎典禮》尾聲,分別頒發主要獎項,好似「最佳演繹男、女歌星」分別係吳若希同胡鴻鈞奪得,至於「最受歡迎網絡歌星」就係菊梓喬(H ...


今晚《2018年度勁歌金曲頒獎典禮》尾聲,分別頒發主要獎項,好似「最佳演繹男、女歌星」分別係吳若希同胡鴻鈞奪得,至於「最受歡迎網絡歌星」就係菊梓喬(Hana),而「人氣王大獎」就由周柏豪奪得。

相關新聞:【《勁歌》頒獎禮】菊梓喬、胡鴻鈞、鄺美雲、陳潔麗、石詠莉獲頒「唱片銷量大獎」



之前傳過Hana同吳若希不和,今晚吳若希拎金曲獎前,佢由座位企起身,隔住Hana同胡鴻鈞擁抱祝賀,令不和之說再升上枱面。到頒發壓軸大獎「最受歡迎女歌星獎」宣佈係菊梓喬時,坐在旁嘅吳若希好開心拍爛手掌好興奮,仲同Hana大方擁抱,今次菊梓喬真係「一姐」喇!佢上台「多謝TVB,由我第一首劇集歌開始,有留意我呢個人,跟住一首接一首全部都好好聽,令到你哋認識我,多謝公司對我嘅鼓勵。我冇諗過,我真係冇諗過(得獎),最近好多朋友問我,我都係平常心,因為做到歌手、唱到歌已經係我畢生嘅夢想,好多嘢嚟得太幸福,多謝各位。」



至於「最受歡迎男歌星」就係第四度獲此獎嘅張敬軒,重提自己當年係TVB清水灣長大,主持音樂節目,所以佢更加要多謝台前幕後嘅工作人員。張敬軒憑自己監製嘅《百年樹木》,獲得「勁歌金曲金獎」。軒仔得獎後表示:「好開心,呢一首歌得到咁大嘅肯定,好多謝每一位仲有購買實體唱片嘅朋友,對我哋嚟講係肯定,對音樂嘅尊重。」而軒仔後來亦有感謝買數碼歌曲嘅歌迷。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(電視圖片)  (電視圖片) (電視圖片)
  (電視圖片)

(電視圖片)
  (電視圖片)

(電視圖片)
  (電視圖片)

(電視圖片)
  (電視圖片)

(電視圖片)

鍾意就快D Share啦!