網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月13日 星期日

莫可欣:方中信跟發哥跑步 莫可欣爆老公甩隊爆粗 __,周潤發,方中信,發哥,莫可欣,

莫可欣爆老公方中信開始跑嗰陣跟唔上爆晒粗!前港姐冠軍莫可欣帶同10歲女兒迦晴及兩隻愛犬Maro、Jesse出席人狗百萬行活動,每年都現身支持的她表示6 ...


莫可欣爆老公方中信開始跑嗰陣跟唔上爆晒粗!


前港姐冠軍莫可欣帶同10歲女兒迦晴及兩隻愛犬Maro、Jesse出席人狗百萬行活動,每年都現身支持的她表示6個月大的Maro是剛領養:「舊年結婚10周年隻狗走咗(離世),都冇諗過再領養,係緣分,而Maro領養番嚟有肺炎,睇完醫生就好番。」

講到老公方中信正與周潤發於澳門拍戲,莫可欣透露電影題材跟跑步有關:「佢拍得好開心,寓工作於娛樂,佢都跟咗發哥跑咗步年幾,由一開始跟唔上喺山度爆晒粗口,依家就快過好多人,同埋佢真係瘦咗好多、弗咗,發哥真係感染到好多人跑步。(都感染到你?)都有跑,但膝頭哥傷咗,搞咗半年都未好番,希望新年後好番可以跑,因為真係會上癮,自己都弗咗。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!