掃呢頁CODE去手機

2019年1月5日 星期六

【提起前夫仍會流淚】離婚無要求一毫子贍養費 黃心美:我信因果報應,唔係用錢可還到 __,黃心美,

黃心美同大生地產主席馬清偉同波后薛芷倫嘅大仔Justin馬桂烽原來已經拍拖年半,雖然女方上年10月已經公開戀情,但一直都唔肯披露男友身份,收得咁埋,估 ...




黃心美同大生地產主席馬清偉同波后薛芷倫嘅大仔Justin馬桂烽原來已經拍拖年半,雖然女方上年10月已經公開戀情,但一直都唔肯披露男友身份,收得咁埋,估唔到呢個神秒面紗最後都係俾《壹仔》揭開!

話晒都係女神級嘅黃心美,15年同結婚近5年嘅台灣老公Thomas離婚,講番呢段婚姻,佢依然會流淚。

「我們拍拖五年半結婚四年半再分開,十年時間都是LONG D,我這麼大個仍未試過與一個男人同居,是否很瘋狂?我有諗過搬去台灣試找工作,但不想大學畢業求其搵份工,到NOW電視OFFER我,他都鼓勵我。那時認為不要緊,大家努力工作,憧憬着都是未來一齊,總有一日他會過來或者我會過去。」

離婚後,黃心美冇要求一毫子

嘅贍養費,寧願靠自己!

因為不可以靠男人一分一毫。我的警覺性和機心是零,所以一瀨就瀨鑊大。律師想幫我爭取贍養費,問我知不知老公收入多少,我答不出,因為我從不理這些。我好信因果報應這回事──我本來不哭現在竟然哭。不是用錢便還到!就算他給二千萬,可以彌補到傷痛嗎?不是這樣!分得開就是大家不夾,要證明給他看可以好好生活,那為什麼還要他一分一毫?

黃氏有四千金,黃心美係大家姐,二妹黃心妙嫁咗去澳門,過住闊太生活,三妹黃心慧上年年底喺澳洲結婚,四妹黃心穎有個城中筍盤男友馬國明,雖然黃心美經歷過婚姻失敗,但今次遇到細10年嘅Justin,希望佢哋可以開花結果!

相關新聞:【隨時做薛芷倫新抱】36歲黃心美偷嗒百億闊少 同馬清偉26歲大仔玩姊弟戀http://bit.ly/2SzXuka

鍾意就快D Share啦!