掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

【比整容更厲害】網民晒「易容術」 劉嘉玲:這個妝化得比劉嘉玲還要好 __,劉嘉玲,整容,

早前有個大陸網民貼咗化妝片上網,似足劉嘉玲。網上圖片
化妝,就係落咗妝,人哋仲認得你。如果落咗妝,人哋認唔到你,嗰啲叫做喬裝。近年唔少網民喺網上晒喬裝,加上網上又有「間尺鼻」、「尖下巴」賣,只要貼上塊面, ...


化妝,就係落咗妝,人哋仲認得你。如果落咗妝,人哋認唔到你,嗰啲叫做喬裝。近年唔少網民喺網上晒喬裝,加上網上又有「間尺鼻」、「尖下巴」賣,只要貼上塊面,真係隨時變Angelababy2.0又得,變楊冪2.0都得,今次仲有劉嘉玲2.0。



劉嘉玲今日喺網上貼出一條片,留言:「這個妝化得比劉嘉玲還要好。」事緣,早前有個大陸網民貼咗化妝片上網,大晒「易容術」,片中見佢用一隻手遮住塊面,露出化淡妝嘅面,相貌平平,之後佢用另一隻手遮住化淡妝嗰邊面,見佢半邊面化嗰個妝,驟眼睇好似劉嘉玲,又有啲似嘉玲好友那英,唔少人第一眼睇都覺得好驚訝,認為呢個妝比整容更厲害,簡直係神乎其技,不過有網民覺得嘉玲嘅靚係在於氣質,所以覺得呢位網民只係個妝似嘉玲,並冇嘉玲咁靚。



有網民覺得佢可以做嘉玲嘅替身,另有網民覺得呢條片嘅背景音樂《沉默是金》呢句「冥冥中都早注定你富或貧」,真係好應境。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



早前有個大陸網民貼咗化妝片上網,似足劉嘉玲。網上圖片 估唔到呢條片吸引到嘉玲睇。(Ig截圖) 估唔到呢條片吸引到嘉玲睇。(Ig截圖)
驟眼睇幾似劉嘉玲。(Ig截圖)

驟眼睇幾似劉嘉玲。(Ig截圖)

鍾意就快D Share啦!