掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

C朗:前女友爆料誓煮死C朗:佢係死變態跟蹤狂 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(GettyImages)點解個個都想佢死呀?葡萄牙巨星C朗拿度舊年畀一個名叫KathrynMayorga女子告強姦,話佢喺2009年跟隨曼聯去美國之 ...


(Getty Images)


點解個個都想佢死呀?葡萄牙巨星C朗拿度舊年畀一個名叫Kathryn Mayorga女子告強姦,話佢喺2009年跟隨曼聯去美國之旅,喺拉斯維加斯侵犯佢一事,雖然單案仲未完,但今日突然又有新突破!曾經喺大約10年前同C朗拍過拖嘅英國模特兒倫納德,突然加入戰團,聲稱擁有包括對話訊息在內嘅大量證據,證明到C朗係個心理變態、跟蹤狂嘅大話精咁話。倫納德仲話會聯絡Kathryn Mayorga嘅律師團隊,提供證據,誓要煮死C朗呀!

查實Kathryn Mayorga嘅律師團隊之前已經話過,仲會有3名女士會加入呢單官司,但就冇詳細透露3人身份同會做乜,而近日,倫納德就喺社交網表示,話自己諗過度過,唔可以袖手旁觀做幫兇,決定要企出嚟指正C朗:「我同佢好耐之前拍過拖,喺超過一年半期間,我哋係保持住每日聯絡,所以我有大量幫到手告C朗嘅證據。」

倫納德仲話會之後公開一段可以證明C朗係心理變態嘅短片,仲話:「佢有嚴重嘅心理問題,佢係個跟蹤狂、係個大話精,佢整個人生都係充斥大話。我唔理係踢波叻定唱歌醒,但當你會性侵一個不斷向你慘叫嘅人,你就係個強姦犯、怪物。」倫納德話C朗肯定以為自己走得甩冇事,但佢依家決定企出嚟,會主動搵Kathryn Mayorga提供協助。同時佢認定C朗有罪,所以唔會再幫佢隱瞞,講到咁正義,到時由睇吓係咪堅有證據先?

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!