掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

【好得意呀!】李亞男post囡囡真面目 王祖藍生日啜爆B女 __,李亞男,王祖藍,

李亞男幫老公王祖藍慶祝生日,順便晒B女正面照。(Instagram圖片、資料圖片)
王祖藍同李亞男嘅B女Gabrielle上月出世,不過阿女出世就只有手仔相,今晚,大家終於可以見到Gabrielle嘅真面目喇,事關李亞男啱啱喺社交網出 ...


王祖藍同李亞男嘅B女Gabrielle上月出世,不過阿女出世就只有手仔相,今晚,大家終於可以見到Gabrielle嘅真面目喇,事關李亞男啱啱喺社交網出post,上載咗張佢同老公抱住阿女啜爆嘅相,而且仲寫住「I have two babies now! Happy birthday, my dearest big baby 老公,你喜歡今年的生日禮物嗎?」睇祖藍啜爆嘅肉緊表情,相信佢一定滿意到不得了。而亞男post完呢張相後,祖藍亦有喺自己嘅微博轉發個post並回覆話:「你和Gabrielle都是我最好的禮物。」



嗱,睇番Gabrielle嘅真面目,其實仲未見到似媽咪定爹哋,但佢個樣幾精緻,並唔係祖藍口中嘅「個樣太似我」,而佢個鼻仔睇落冇遺傳到爸爸嘅基因。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



李亞男幫老公王祖藍慶祝生日,順便晒B女正面照。(Instagram圖片、資料圖片) 今晚亞男po一家三口照,好鬼sweet!(Instagram圖片) 今晚亞男po一家三口照,好鬼sweet!(Instagram圖片)
爹哋祖藍有回應(微博圖片)

爹哋祖藍有回應(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!