網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月15日 星期二

自豪吳嘉龍有骨氣 __,吳嘉龍,

吳耀漢子女讀寄宿學校,訓練獨立個性。
吳耀漢兒子吳嘉龍也是演員,兩父子曾於電影《生日快樂》分別飾演劉若英的父親與追求者、合演英國動作片《Bodyguard:ANewBeginning》及《 ...


吳耀漢兒子吳嘉龍也是演員,兩父子曾於電影《生日快樂》分別飾演劉若英的父親與追求者、合演英國動作片《Bodyguard:A New Beginning》及《如珠如寶》,15年也曾一同參與有線真人騷《帶阿媽去旅行》。吳耀漢有一子三女,為了訓練子女的韌力,刻意將子女送到外國讀寄宿學校︰「我教仔女都一樣,全部要寄宿,因為要佢哋面對困難嗰陣,用自己思維去解決。學識獨立。」

相關新聞:一部戲買一棟別墅



吳嘉龍曾抱怨父親吳耀漢甚少時間陪他。資料圖片 吳嘉龍曾抱怨父親吳耀漢甚少時間陪他。資料圖片

吳耀漢又自豪兒子遺傳了其骨氣︰「佢19歲就自力更生,佢同我講,老竇你以後一個仙都唔使畀我,我當時仲以為佢發噏風,佢話︰『我係serious(認真)』。之後佢真係冇問過我攞錢。」




鍾意就快D Share啦!