掃呢頁CODE去手機

2019年1月16日 星期三

黃建東:【咁大膽!】黃建東孖人妻翹手密照放上網 __,黃建東,

清醒啲呀!佢係人妻嚟㗎!藝人黃建東早前被東網獨家影到孖住媽咪睇樓,想上車做業主,仲自爆同一個圈外人了解緊添!呢日東東於社交網上載一張同靚女嘅合照,兩個 ...


清醒啲呀!佢係人妻嚟㗎!


藝人黃建東早前被東網獨家影到孖住媽咪睇樓,想上車做業主,仲自爆同一個圈外人了解緊添!呢日東東於社交網上載一張同靚女嘅合照,兩個仲翹晒手深情對望,留言話好幸福咁遇到佢:「在漫天星空下,很幸運讓我遇上了你。在璀璨的繁星下,我們一起,一點一滴,編寫屬於我們的傳奇。」

嘩!講到咁,唔少網友都話佢係咪公布新戀情,但原來只係誤會一場,佢解釋呢位靚女係朋友嘅老婆,他說:「其實佢係我好朋友嘅老婆,張相係人哋老公幫我哋影嘅。因為嗰日我哋做婚禮司儀,咁發覺我同佢老婆件衫好襯,之後又有呢個漫天星空嘅走廊,咁所以我哋一齊影咗張相。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!