掃呢頁CODE去手機

2019年1月16日 星期三

文詠珊:JM王語嫣造型曝光 網友嘲:神仙媽媽 __,JM,文詠珊,

JM呢個王語嫣造型,大家覺得點呢?內地再度將武俠小說《天龍八部》翻拍劇集,早前公布女主角王語嫣由香港代表文詠珊(JM)飾演,惹來網友議論紛紛,有網民直 ...


JM呢個王語嫣造型,大家覺得點呢?


內地再度將武俠小說《天龍八部》翻拍劇集,早前公布女主角王語嫣由香港代表文詠珊(JM)飾演,惹來網友議論紛紛,有網民直指佢唔夠仙氣,亦有粉絲力撐有氣質。近日JM喺社交網分享劇集發布會嘅相,各角色造型終於曝光,同「神仙姐姐」撞樣嘅王語嫣長髮飄飄,一身白衣素服清麗脫俗,化上淡妝都有幾分仙氣。JM留言:「其實我們已經拍攝了幾個月了,現在還在努力拍攝中。」佢仲好期待成品添!不過有網友睇到角色造型後,就話JM係史上最MK嘅王語嫣,仲話童年回憶崩壞,聲言要棄劇!

客觀啲睇,之前幾套《天龍八部》演王語嫣嘅女星,例如陳玉蓮同李若彤咁,拍攝嗰陣都只係22、23歲,而劉亦菲更只係得16歲,比起現年30歲嘅JM,的確後生得多。所以有網友直頭話JM唔係「神仙姐姐」,而係「神仙媽媽」!不過其實JM都算保養得宜,加上演技搭夠,話唔定會為大家帶嚟全新嘅王語嫣呢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!