掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

《大帥哥》:終生寄託張衞健!蔡思貝:佢「入壇」度橋 __,張衞健,蔡思貝,

蔡思貝拍新劇脫胎換骨!藝人張衞健(Dicky)回巢無綫拍攝劇集《大帥哥》,觀眾感受到他「型到噴汁」的誠意,劇中演員亦被他感染開竅。劇中演其太太的蔡思貝 ...


蔡思貝拍新劇脫胎換骨!


藝人張衞健(Dicky)回巢無綫拍攝劇集《大帥哥》,觀眾感受到他「型到噴汁」的誠意,劇中演員亦被他感染開竅。劇中演其太太的蔡思貝覺得有幸合作很夢幻,令她眼界大開!她坦言拍感情戲很容易投入,對Dicky既尊敬又愛慕,更從他身上學到了「張衞健精神」。

誓言永不放棄

思貝坦言Dicky直接影響到她拍攝另一套重頭劇《鐵探》,令人感覺煥然一新:「佢放飯、消夜永遠都自己一個人匿喺佢個壇度劇本,連其他人嘅劇本都執埋,要所有位都度到最準確為止,付出無人能及,佢對演戲嘅執着真係好值得尊敬。睇到咁超班前輩嘅做嘢方式,咁嘅態度,自己永遠都會提醒自己,對我嘅演藝生涯係影響一世。即使將來覺得氣餒,或者想放棄某一場戲,都會用佢嘅工作態度,提醒自己唔好放棄。」

有心挑戰喜劇

在《大》劇的演出令人另眼相看,思貝坦言過去拍劇憑直覺,但在張衞健身邊「偷師」後,學會理智分析劇本。近日《大》播出她逼被困獄中的「大帥哥」迎娶自己,獨腳戲由連珠炮發到深情剖白,獲讚甚有Dicky的味道,對此她說:「喜劇睇落輕鬆,但要氹人笑比起氹人喊更加難,我冇拍過喜劇,亦冇信心做喜劇,但有機會都想挑戰吓。」

場地:Cocina 3 Tapas Restaurant & Bar

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!