掃呢頁CODE去手機

2019年1月10日 星期四

男朋友做守護神 __,

沈大師與男友Calvin感情穩定,不時被拍到兩人行街的畫面。資料圖片
除了有家人築成的避風港,沈卓盈還有家族經營內衣褲出口生意的男友Calvin做守護神。沈大師坦言每次遇上難題,總會跟大家姐、媽咪及男友Calvin商量, ...


除了有家人築成的避風港,沈卓盈還有家族經營內衣褲出口生意的男友Calvin做守護神。沈大師坦言每次遇上難題,總會跟大家姐、媽咪及男友Calvin商量,今次離巢的決定,也獲三票通過。沈大師很多時其實都是報喜不報憂:「我係性格比較獨立同tough嘅女仔,唔想煩到身邊朋友或親人。唔係每個人都想去接收我嘅負面情緒,只希望將自己開心事同大家分享。」再堅強的沈大師,也有軟弱一面,也需要男友的肩膊:「男朋友係我嘅守護神,無論發生乜事,佢都會第一時間出嚟撐我、保護我、支持我同鼓勵我。」

相關新聞:【選美入行】「沈大師」源自股評人



「揀啱就一世」

沈大師16年被《蘋果》踢爆跟Calvin拍拖,兩人拍拖三年多,感情穩定:「呢三年對我嚟講好難忘,16年經歷爸爸患病,17年爸爸走咗,呢件事對我打擊好大,爸爸係我最尊敬、最愛嘅男人。呢段時間全靠男朋友喺身邊,過去呢兩年,我幾乎晚晚都喊,佢晚晚聽我呻,安慰我,係我精神支柱。」至於兩人有否計劃結婚?她說:「大家有共識,向住同一個方向行,做嘅話都係timing啫。我好專一,認定揀啱就一生一世。呢刻可以講,我哋感情好穩定、好開心。」




鍾意就快D Share啦!