掃呢頁CODE去手機

2019年1月25日 星期五

鄭嘉穎:舊相新用?鄭嘉穎Chok拎BB衫滲冧豬笑容 __,鄭嘉穎,

唔理新定舊相,總之就冧啦~藝人鄭嘉穎舊年八月同老婆陳凱琳結婚,結婚冇耐就宣布有喜,佗住豬仔嘅陳凱琳話咁就快有已經有五個月身孕,早前出席活動仲踢爆老公B ...


唔理新定舊相,總之就冧啦~


藝人鄭嘉穎舊年八月同老婆陳凱琳結婚,結婚冇耐就宣布有喜,佗住豬仔嘅陳凱琳話咁就快有已經有五個月身孕,早前出席活動仲踢爆老公BB床都未買,就竟然先買玩具!

作為新手爸爸嘅鄭嘉穎,似乎都已經相當興奮,今日喺微博上載同一堆BB衫、尿片同埋佢至愛網球拍等合照,相中見着住一身運動裝嘅佢,拎住見印有個「帥」字嘅BB衫,成個慈父樣出晒嚟,隔住個Mon都知道佢已經準備好,他留言:「開始學習當爸爸,紙尿褲、奶瓶、BB衫、網球拍都準備好了! ​​​​」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!