掃呢頁CODE去手機

2019年1月24日 星期四

陶大宇:東網貼圖緊追潮流 賀年Stickers任你下載 __,陶大宇,

仲唔快啲Download?東網與時並進,推陳出新,東網APP緊貼潮流,推出多套WhatsApp貼圖供用家下載,深受歡迎,最近新增多款賀年貼圖,當中包括 ...


仲唔快啲Download?


東網與時並進,推陳出新,東網APP緊貼潮流,推出多套WhatsApp貼圖供用家下載,深受歡迎,最近新增多款賀年貼圖,當中包括超過十款以影視紅人做主角,包括張智霖、古天樂、陳豪、陳茵媺、鍾欣潼、蔡思貝、江嘉敏、李佳芯、麥美恩、鍾嘉欣、周嘉洛、林凱恩、陳凱琳、蘇韻姿、阮政峰等,配上吉祥祝賀語,喜氣洋洋,最啱向親友拜年。

賀年貼圖主角之一的紅星張智霖,祝大家大吉大利,張智霖見到亦忍不住口讚好,應景又好使好用,他說:「賀年Stickers最啱使,大家快啲DOWNLOAD」

東網APP除了農曆新年貼圖外,其他形形色色Stickers超過300款,有風趣、幽默、潮語、揭後語等等,用途廣泛,其中陶大宇經典掩面動作,大受用家歡迎,陶大宇笑言經常都收到朋友傳來此貼圖,知道是東網製作後,立刻自行DOWNLOAD一大批貼圖使用,他說:「呀,呢個動作夠晒經典,我平時都有用呢個Sticker,仲有好多都好啱使㗎,快啲去東網APP下載啦。」

下載貼圖方法亦非常簡單,只要打開東網APP,無論在「熱點」、「新聞」、「巨星」、「財經」、「評論」、「電視」、「生活」、「波經」、「馬經」、「體育」等各頁面,只要按右下角「貼圖」,即有超過數百款貼圖、分門別類供用家選擇,並會不停新增特色貼圖,任由下載,完全免費。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!