掃呢頁CODE去手機

2019年2月6日 星期三

蔡思貝:蔡思貝27歲生日!湯洛雯楊秀惠攬實送肉嘴 __,楊秀惠,湯洛雯,蔡思貝,

今日係大年初二,亦係女星蔡思貝27歲正日生日。呢日,蔡思貝喺社交網晒出幾張同《大帥哥》拍檔「艾妞」楊秀惠、好友湯洛雯(靚湯)等慶祝生日嘅合照,仲留言: ...


今日係大年初二,亦係女星蔡思貝27歲正日生日。呢日,蔡思貝喺社交網晒出幾張同《大帥哥》拍檔「艾妞」楊秀惠、好友湯洛雯(靚湯)等慶祝生日嘅合照,仲留言:「聖誕去瑞士,生日去夏威夷。又係楊秀惠包私人飛機。😹Love you Girls and Mom!Thank you!」咪以為佢哋真係去咗夏威夷玩,睇番啲Party相,背景係以陽光與海灘為主題,望落都幾有Feel嘅…相中靚湯與楊秀惠都肉緊攬住壽星女郵集,蔡思貝仲同靚湯咀嘴,另外影大合照時,蔡思貝與楊秀惠仲齊齊嘟起個嘴仔添!一睇就知佢哋感情真係好好!

之後,楊秀惠亦有開Post表示:「蔡思貝小姐!生日大大大快樂啊🎉🎁我要祝你:天天行好運一世幸福 大紅大紫 還有最重要的,願你凡事都好❤️Happy Birthday 愛你 #寶寶的少女心# #就這一刻#」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!