掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

娛刺撈飯:無限回魂!周星馳識你老鼠印腳數銀紙 __,周星馳,

今年賀歲片大家睇咗幾多部?早兩日行過街市問個豬肉佬,佢話:「過年點可以冇周星馳。」哈哈哈哈,我當堂嚇一跳,然後得啖笑。講到過年,除咗屋企樓下忽然笑口噬 ...


今年賀歲片大家睇咗幾多部?早兩日行過街市問個豬肉佬,佢話:「過年點可以冇周星馳。」哈哈哈哈,我當堂嚇一跳,然後得啖笑。講到過年,除咗屋企樓下忽然笑口噬噬兼記得番住客姓乜嘅看更之外,冇嘢係不可或缺囉。唔怕得罪講句,家陣嘅周星馳近乎可有可無嗰隻,仲流過班看更呀,就連佢都自評「一早就過氣」

嗱,就講掛上「周星馳作品」五隻大字嗰套賀歲片吖,當日預告片一出街就被全城鬧爆,大彈啲笑料熟口熟面,喪插星爺又趁賀歲檔出嚟炒冷飯、搵飯食,就算佢老哥絞盡腦汁,孖埋啱啱添丁又發財嘅張栢芝站台宣傳,又失驚無神同班電競選手chit chat谷戲,充分展現佢嘅無厘頭諗頭源源不絕,偏偏就硬係唔用嚟演戲,真係失敗中嘅失敗。雖然套戲上映後都有人畀八十分,但係彈嘅人亦唔少,有啲話「伏味濃」,有啲直頭狠批「周星馳已經玩完」,呢啲就叫愛之深,恨之切嘞。

演員費慳一大筆

係人都知,一班星迷最想睇到嘅係星爺自己走番轉,返出嚟演戲,而唔係匿喺幕後督師,搵班騎呢怪以「周星馳化」嘅方式嚟演繹,然後拍完套戲,佢老哥就聲演幾句、客串片尾彩蛋,或者上畫前不斷回魂亮相宣傳活動就算數。問你吖,點解電視台重播N次《家有囍事》,星迷睇到常歡個白頭嚤囉扮相,依然笑到碌地?因為周星馳係一個演員,唔係乜鬼嘢導演、監製囉!

不過呢,星迷想睇到星爺親自出馬就難過登天嘞! 事關佢用埋一大班「識你老鼠」嘅演員,都照樣大收旺場。當年用林允取代舒淇做主角拍西遊故事,演員費慳番一大筆,今年食髓知味再玩鋪勁,除咗王寶強叫做勉強噏得出名外,其餘塵世中嘅迷途小演員名字都屬「一百萬題目」,片酬幾多都心照,絕對算到盡,賺到笑呀!若然星爺自己上陣,演員費都去咗一大截,票房要多幾個Double至可以好似依家咁印印腳數銀紙呀?

攬實擔正賣座光環

何況,星爺十幾年前適值壯年就已經頭髮斑白,到家陣一把年紀既冇女友更冇朋友,慶幸一條溝唔到女嘅可憐蟲,叫做仲保住昔日擔正多齣賣座作品嘅光環,可以畀自己同星迷無限眷戀。若果要星爺喺被評為失手之作嘅《長江7號》之後,闊別十幾年貿貿然重登大銀幕,得米就話啫,萬一又再跣腳點算先?壓力之大,真係擔心佢好似前欄王劉翔咁會腳痛囉!

其實星爺選擇紅顏知己,可以由性感朱茵去到型格莫文蔚,口味好比由依家去到宇宙滅亡咁遼闊,不過,別人笑佢太花弗,佢笑他人看不穿。正如佢喺新片教大家「查理理論」:「你有幾隻眼睛?Bill Gates有幾隻眼睛?點解佢得,你會唔得?做人要相信自己。」係囉,朱茵同莫文蔚都係兩隻眼睛,星爺同看更又係兩隻眼睛,點解過年嗰陣看更可以走出更亭同住客拜年,星爺仲要匿喺自己嘅comfort zone呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!