掃呢頁CODE去手機

2019年2月28日 星期四

【地上執到寶】羅志祥主持節目期間執到NudeBra 女嘉賓尷尬揞住心口傻笑 __,羅志祥,

台灣娛樂新聞節目《娛樂百分百》由1997年開播至今,歷經近22年相當長壽。原因,當然係內容趣味性十足啦,好似最近一集就有嘉賓喺節目中跌咗個NudeBr ...




台灣娛樂新聞節目《娛樂百分百》由1997年開播至今,歷經近22年相當長壽。原因,當然係內容趣味性十足啦,好似最近一集就有嘉賓喺節目中跌咗個Nude Bra出嚟,被羅志祥(小豬)發現、執到,仲對住鏡頭展示,堅好笑。

是咁的,節目中有個環節,需要用身體排出中文字俾其他人估。進行期間,主持人小豬同愷樂發現地上有個Nude Bra。個個笑到碌地同時,失主現身,好尷尬咁揞住自己心口,坐喺地上傻笑:「怎麼這麼丟臉!」呢位好瘀嘅失主,就係經常男扮女裝上節目嘅嘻小瓜(謝文傑)。

其實嘻小瓜成日都好自然而然咁做出好多瘀事令觀眾捧腹大笑,譬如佢玩遊戲時,需要利用條頸嘅力量,將頭上假髮揈得越遠越好,最後結果竟然係,佢揈甩咗遊戲用嘅假髮之餘,更揈甩埋自己扮女性用嘅長假髮,不過個長假髮甩啲唔甩啲掛咗喺佢面上,搞到成個長鬚公咁,其他人即笑佢係「一秒變關公」。咁有喜感,難怪網民都讚佢好笑得嚟唔做作,更強烈要求俾佢加入固定主持班底添。

唔知小豬有無感受到壓力或者威脅呢?話晒佢自從2016年宣稱「不用分那麼細,我們都是中國人」後,被不少台灣國民所討厭,就算主持能力強勁,依然風趣搞笑都好,但每逢有佢現身,就會有人重提舊事,甚至揶揄:「不用分那麼細,我們都愛人民幣。」


鍾意就快D Share啦!