掃呢頁CODE去手機

2019年2月15日 星期五

鍾舒祺:將婚戒紋上無名指!鍾舒祺低調簽字結婚 __,鍾舒祺,

歌手鍾舒祺(Sukie)與本地樂隊Ever結他手李恒韜上月被揭入紙註冊結婚,二人趁住今日情人節正式簽字結為合法夫妻,恭喜恭喜!家姐鍾舒漫見證Sukie ...


歌手鍾舒祺(Sukie)與本地樂隊Ever結他手李恒韜上月被揭入紙註冊結婚,二人趁住今日情人節正式簽字結為合法夫妻,恭喜恭喜!

家姐鍾舒漫見證

Sukie晚上喺社交網晒出多張相片,宣布正式成為李太,佢留言:「14-2-2019從今以後,我們更彼此相愛,至死不渝。在牧師見證和祝福下,我們簽字結成了夫婦,今後我們的情人節將會是我們的結婚周年。」相中見到一對新人造型簡約,雙方父母都冇去,Sukie就只有邀請家姐鍾舒漫,非常低調。

稍後補擺婚禮

此外,佢亦大晒同老公喺無名指紋上嘅「婚戒」,相當幸福!佢仲表示稍後會補擺婚禮招呼親友:「朋友們,抱歉我們沒有逐一報喜信,婚禮會慢慢籌備。在將來的日子,我們李先生、李太太請各位多多指教。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!