掃呢頁CODE去手機

2019年2月15日 星期五

鄭嘉穎:鄭嘉穎榮升老竇 兄弟馬國明早已封大利是 __,鄭嘉穎,馬國明,

27歲的陳凱琳(Grace)於港島港安醫院誕下麟兒,鄭嘉穎榮升父親。Grace休息期間,嘉穎左頻右撲,為愛妻及兒子打點。嘉穎亦難掩內心喜悅,已率先跟一 ...


27歲的陳凱琳(Grace)於港島港安醫院誕下麟兒,鄭嘉穎榮升父親。Grace休息期間,嘉穎左頻右撲,為愛妻及兒子打點。嘉穎亦難掩內心喜悅,已率先跟一眾兄弟姊妹公布好消息。馬國明謂:「恭喜咗佢喇!我日日都要開工,之前我去同大佬拜年時已放低咗封利是畀BB,先送上祝福,遲啲再買份禮物畀佢,祝佢身體健康!」

黃嘉樂也表示已收到「大佬」嘉穎報喜,並謂:「我恭喜咗佢!」問到明天會否探BB時,他謂:「聽日唔得呀!要開工,等阿嫂出咗院之後先再探佢」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!