掃呢頁CODE去手機

2019年2月15日 星期五

【唔想再見李麗珍】潘源良蠱惑地浪漫 與太太另訂專用情人節 __,李麗珍,潘源良,

採訪:王連連/攝影:仇志德/攝錄:廖達燊
潘源良與七位音樂人EdmondLeung、TommyHo以及去年跟他拉埋天窗的太太RitaIp等,於今日開始在灣仔的藝術中心舉行《潘源良生炒廣東話之有 ...


潘源良與七位音樂人Edmond Leung、Tommy Ho以及去年跟他拉埋天窗的太太Rita Ip等,於今日開始在灣仔的藝術中心舉行《潘源良生炒廣東話之有辣有唔辣》二次唱作音樂會。之前社會討論版權法,對於二次創作有着不同的見解,在爭議聲下,潘源良以創作人身份力撐。音樂會上,他會把自己的歌曲歌詞改頭換面,或是將一些大家耳熟能詳的歌曲改寫。



昨日眾人在表演場地進行綵排,少有公開唱歌的潘源良拿起咪唱着二次創作後的「新曲」:「主要用自己較多作品,亦有啲vintage嘅,有啲好舊,2、30年代,或者民族歌曲,嗰啲有咁多年代,文化久遠,到而家人人都聽過,可能你細個聽過但唔知咩歌,但係印象好深刻嘅,一聽就聽到出嚟。」



潘源良將《Sometimes When We Touch》、《IQ博士》、《大丈夫》等歌曲,經改編、改詞後,談到社會上的各種大小民生議題,如多年來很多香港人爭取的普選、之前立法會出現的DQ事件、佔中時的暗角事件、及近日談論最多的醫療問題。連過去的特首也被填入歌詞中:「梁振嘟⋯最配大龍蝦」、「空姐炒咗思歪出馬」。輕鬆的音樂和鬼馬的歌詞,必讓入場觀眾重溫一次沉重的過去:「訊息唔會講,畫公仔畫出腸就冇癮,個個人理解不同。希望二次創作只集中喺歌詞上,若只係改歌詞,歌詞唔會有活力,要改完之後連音樂編排同表達嘅方法,咁樣成件事首歌先活過來。」



很多原創人未必喜歡自己的作品被二次創作,潘源良卻大力支持,亦歡迎自己的歌詞被改寫:「二次唱作嘅歌曲好過癮,大家可共同參與繼續下去,同埋二創歌曲與廣東話微妙嘅化學作用好值得大家珍惜和重視。」他覺得所有作品發表後已成為文化一部份,繼續延續下去會有變化:「等於貝多芬寫好多交響樂,佢嗰個年代係有佢哋嘅指揮或點去合作來演繹,到今時今日就算你哋係幾大嘅指揮家,你夠唔夠膽話而家你演繹嘅就係貝多芬嗰個?其實都係二次創作,因為喺文化洪流中,年代向前推,今時今日呢首歌畀我哋感覺,我哋應該點去演繹佢都一樣,有時有啲歌詞,喺廣東文化裏面有變化,令首歌聽落同感覺完全唔同。」



今次與太太Rita合作,潘源良感謝太太在音樂上給予很多幫助、見解和創作,自言自己在音樂上認識實在太少,笑指太太分毫未收,感激她拔刀相助。在旁接受訪問的Rita多數以笑回答:「同佢合作好開心,佢好open to ideas,好可以去聽唔同意見,聽我提議再考慮,有商有量,衝擊下出來啲嘢真係精采啲。」大家在合作上擦出不少火花,潘源良謙稱夫婦合作並非天下無雙,其他合作的音樂人也獨當一面。



綵排日適逢是情人節,是二人結婚後的首個情人節,但要在工作中度過,潘源良笑得蠱惑:「我哋情人節唔係今日,我哋另外有一日情人節,暗地裏二人知道,唔話你知,嗰一日我哋慶祝過。」很多人從歌詞認識潘源良,或會以浪子來形容,Rita眼中的他是很浪漫的人,嚴肅但好玩:「我梗係覺得同佢一齊好浪漫,同佢一齊創作我都覺得好浪漫,玩音樂本身係好浪漫的事,我十分enjoy一齊玩音樂,以前我哋一齊有啲朋友,初一、十五出席一齊jam歌,嗰啲時候已經好享受。」



Rita最欣賞潘源良對人對事很有心,善良又為人着想,也能為大局着想,潘源良不願多數太太優點,怕掛一漏萬,但覺得二人很夾:「好多嘢好夾好難得,我哋啲咁嘅人搵個人夾到係難嘅。」很多時候二人的想法可以不謀而合,不用多說話已很有默契:「好多人也恭喜我。佢喺多倫多長大,我喺香港,當我哋舊年婚禮前後,我哋有好多嘢預備,點去預備間屋,等對方過來可以用到嘅空間,有乜方便對方,發現佢預備嘅同我預備嘅,喺兩個不同地方,亦不謀而合地啱用,呢個係幾難得例子。如果唔係整到『岩巉』出到嚟要改就太麻煩。」Rita覺得二人也是有要求的人,但大家各自為對方做的事,對方也很滿意。



潘源良離過婚,又與李麗珍過去的多番離合,李麗珍早前接受訪問,二人2016年分手後,曾一度等待復合,潘源良回應此事,引用了莊子《大宗師》的「相濡以沫,不如相忘於江湖」,直接又簡單回應,希望大家都能找到闊大的江水湖海繼續生存,潘源良謂:「當然希望佢有新天地,佢而家都話喺度突破緊,希望佢好,希望每個人都好。」二人能否做到再見亦是朋友?他直接的說:「唔打算再見,相忘於江湖吖嘛,已講咗啦,我唔再答佢嘅問題。」面對丈夫豐富的情史,Rita對二人的將來很有信心:「我覺得我同佢都係向前望,展望將來,過去完全唔影響我哋。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



編輯推介:



【Let It Go~】《魔雪奇緣2》首條預告登場 Elsa踏浪遠征

https://bit.ly/2DOBqfF



【韓流】愛妻懷孕9周 37歲格鬥家金東炫升呢做老竇

https://bit.ly/2SzHEdv



【稍後補辦婚宴】講述求婚過程 李彩華稱似食錯藥咁:我喺度狂笑

https://bit.ly/2X3IptR



【認字特警都要走】「御用強姦犯」約滿走人 李天翔:離開並不代表放棄

https://bit.ly/2tmOpjS



【不尊重賭王】斥風水師博宣傳 超蓮澄清:種生基同點續命燈係假嘅

https://bit.ly/2Nd8baF



採訪:王連連/攝影:仇志德/攝錄:廖達燊  潘源良與太太Rita Ip,結婚後首個情人節花在綵排演唱會上。 潘源良與太太Rita Ip,結婚後首個情人節花在綵排演唱會上。
 潘源良早有打算,另外準備了一日專屬的情人節。

潘源良早有打算,另外準備了一日專屬的情人節。
 潘源良與七位音樂人明天舉行二次唱作音樂會,內容談及民生。

潘源良與七位音樂人明天舉行二次唱作音樂會,內容談及民生。



講到與老公合作創作,Rita直言充滿浪漫,又讚老公樂意聽取意見。

講到與老公合作創作,Rita直言充滿浪漫,又讚老公樂意聽取意見。



 之前潘源良以「相濡以沫,不如相忘於江湖」回應李麗珍,他言出必行,只談太太不提舊愛。

之前潘源良以「相濡以沫,不如相忘於江湖」回應李麗珍,他言出必行,只談太太不提舊愛。




鍾意就快D Share啦!