掃呢頁CODE去手機

2019年3月21日 星期四

【父母內地有廠房】12年離開TVB北上拍劇 42歲林景弘:呢個年齡仲要靠屋企幫手都幾醜|每日封面 __,TVB,

98年加入TVB嘅林遠迎Jason,12年選擇離開,先簽約港視,然後再北上拍劇。離開之後,Jason連名都改埋,而家叫林景弘。【也許相愛很難…】分手7 ...




98年加入TVB嘅林遠迎Jason,12年選擇離開,先簽約港視,然後再北上拍劇。離開之後,Jason連名都改埋,而家叫林景弘。

林:其實由始至終一直都唔係好鍾意林遠迎呢個名,但入行嘅時候都有諗過改嘅,不過當時懶,唔想搞咁多所以就算數,唔似得其他人咁講究,所以無改到,一直用呢個名,但用用吓就真係覺得唔係太好聽,同埋聽落似女仔名,因為當年有個女藝人叫何婉盈,觀眾一諗婉盈,可能就會諗到何婉盈,所以後來離開TVB時,覺得係一個新開始,就試吓改名,其實身份證都無改嘅,都只係藝名。

蓋:改名之後有冇變得更好?

林:係咪好啲就唔知道,但我覺得應該有啲用嘅,因為畢竟離開TVB之後,除咗簽咗幾年HKTV,後來無咗,然後返大陸拍嘢都可以嘅,至少我覺得啲戲都有啲角色,賺到少少錢。

蓋:想了解你多啲,我哋由以前講起,都有20年,點解當年會參加訓練班?

林:我應該係參加98年訓練班,因為一直都好鍾意戲劇,當年喺亞視做過PA,後來都喺TVB做過PA,應該好多人都唔知道。

蓋:之後就做咗演員,條路算唔算行得好好呢?

林:演員條路當然發展得唔好啦,畢竟喺TVB,只要係演員,有少少戲份,行出嚟都會有人認識,不過認識就唔代表好,只不過叫做多人識咗,行出街係會幾麻煩,但都會享受呢種感覺。

蓋:默默耕耘咗好多年之後,終於有個比較好嘅角色,《十兄弟》裡面嘅順風耳,亦都可以算係你喺TVB嘅代表作,有咩感覺?

林:又愛又恨就係呢種感覺,其實當時唔想再做,想離開TVB,因為演嘅角色都係閒色,所以想離開,但後來有個《十兄弟》嘅角色,雖然十兄弟瓜分十個角色,再加埋阿爸、阿媽,仲有其他人,不過十兄弟話晒都係主角,劇名都係我哋,所以覺得好似又有個機會喎,就留多兩年,於是又留多三年。但一個角色完咗之後,又無嘢去繼續承接,變咗永遠都係咁樣,大家都明白呢一行,要有嘢承接,無嘢承接嘅話,一部戲其實唔代表啲乜嘢。

蓋:《十兄弟》係潘嘉德先生監製,你算唔算係佢嘅御用演員?

林:應該都算嘅,TVB同事都會覺得我係德哥嘅御用演員,德哥好錫我,由我喺訓練班畢業之後,一直都好照顧我。

蓋:成為一位監製嘅御用演員,即係代表佢每次開戲都會盡量用你,會唔會變相就係其他監製唔敢用你,或者少咗用你?

林:呢個就要其他監製自己講喇!

12年離開TVB,Jason跳糟到港視,可惜最後開唔成台,因為咁而北上發展。

林:王維基之後,因為國內有啲朋友都係做呢一行,係製片人,佢叫我返大陸拍戲,當時自己都覺得係一條出路,但一個人其實都好驚,國語又唔係好好。

蓋:有冇後悔加入娛樂圈?

林:咁又無嘅,做所有嘢都唔會後悔,無論成功與否,畢竟都嘗試過,同埋都開心嘅,喺呢一行我都覺得開心,有好多自己預期唔到嘅事情,當初未入行前所諗嘅,同入行後完全唔同!

蓋:開心還開心,都要食飯嘛,咁點算?

林:所以咪要離開囉,當無飯食嘅時候咪要離開囉。而近兩年大陸都唔係咁多劇組開工,所以相對上比較難搵食,都有諗過返嚟香港。

蓋:一個男演員,外表又唔差,都會有啲緋聞同花邊新聞,你又真係好似無乜喎,點解呢?係你唔鍾意呢行嘅女仔,覺得佢哋無安全感,定係其實有好多呢?定係原來追唔到?

林:唔係唔鍾意呢一行嘅女仔,畢竟都曾經同你一齊,所以唔可以話唔鍾意呢一行嘅女仔,只不過我對感情比較專一,唔想有太多緋聞。同埋可能我嘅知名度未足夠可以有緋聞,可能記者見到我同第二個女仔一齊,佢哋都唔會想去影我。

蓋:而家有咗家庭,壓力會唔會仲大?

林:當然會

蓋:而家嘅方向打算點樣?仍然係一個藝人身份?

林:國內嘅戲我會照拍,不過都會有好角色至會接,因為屋企本身喺大陸都有間廠,所以壓力純粹係個人問題,其實生活上還可以,未至於真係好唔掂,都係靠屋企幫手啦,不過呢個年齡仲要靠屋企幫手其實都幾醜!

42歲嘅Jason,要養老婆養囝囝,拍劇收入不穩,好彩有屋企幫手,不過,屋企人嘅支持對佢嚟講都係其中一種壓力。

林:我覺得呢幾年都無乜點變,生活都係咁樣,只不過係多咗個仔、多咗個老婆,壓力大咗,要再努力啲,個仔今年已經四歲。

蓋:有咩嘢搵我啦,睇吓我幫唔幫到手!

林:大家咁話!

蓋:今日多謝晒Jason!

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

蓋世寶髮型及化妝:Venus(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!