掃呢頁CODE去手機

2019年3月21日 星期四

吳嘉儀:吳嘉儀幫母校做司儀 爆入演藝圈全靠佢 __,吳嘉儀,周嘉儀,

藝人吳嘉儀(阿七)日前於元朗的母校院60周年校慶聚餐擔任司儀,最近忙於拍攝無綫劇集《極道怪咖》的她,特意向公司請假,她笑說:「人生有幾多個60年,咁難 ...


藝人吳嘉儀(阿七)日前於元朗的母校院60周年校慶聚餐擔任司儀,最近忙於拍攝無綫劇集《極道怪咖》的她,特意向公司請假,她笑說:「人生有幾多個60年,咁難得我母校需要我,哈哈!」

阿七表示當晚站在台上見到不少校友以及老師,心情難免緊張:「其實都幾緊張㗎,因為一上到台,全場幾十圍枱都係校友、校長、老師、師兄姐 。」她還多謝恩師盛老師幫助她踏上演藝之路:「我學校係元朗區都幾出名,所以好多校友都係專業人士。不過我就好慚愧,細個讀書差啲,但好彩遇到好老師幫手支持我做表演、話劇嘅興趣,幫我參加比賽,建立我嘅信心,所以之後升讀演藝學院。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!