掃呢頁CODE去手機

2019年3月5日 星期二

【北上發展14年】全面回歸香港樂壇? 陳曉東:唔好講到咁死 __,陳曉東,

(攝影:林德雄)
離開,有時未必係等待回來。陳曉東05年北上發展,10年前在北京落地生根,結婚生子,由香港歌手變成大陸藝人,由說廣東話變說普通話,由鄰家少男變成穩重型爸 ...


離開,有時未必係等待回來。



陳曉東05年北上發展,10年前在北京落地生根,結婚生子,由香港歌手變成大陸藝人,由說廣東話變說普通話,由鄰家少男變成穩重型爸,唯一無變是堅持做好自己。於3月9日舉行的首個紅館演唱會,他堅持「操弗」自己、堅持只開一場,為的是對歌迷的承諾。



至於回家?陳曉東說:「睇吓今年(樓市)跌幾多先啦。」



陳曉東很久沒有返香港,日前他接受《蘋果》專訪,宣傳3月舉行的演唱會。阿東說:「今次係首個紅館演唱會,之前都有入過紙,試過有期但冇做到,今次係興奮嘅,呢個係我同歌迷嘅承諾。我會搏命去做,日日都健身,以前上TVB節目,佢哋叫我唱嗰啲《特務》、《心理遊戲》、《結他》,我唔肯唱嘅,今次都會唱,排舞都排成個月,我會盡量去跳。」作為香港出身的歌手,對紅館總有無限憧憬,阿東也一樣,不過他說:「我有憧憬,但唔會有幼稚嘅諗法。」



曾經,阿東是香港樂壇炙手可熱的新人,因為合約問題北上發展。由「東東」變成「阿東」,時間和經歷令人成長,陳曉東已經不再是《初戀無限Touch》那個儍氣的「沈志康」。阿東指自己是個倔強的人,遇到問題會堅持去解決:「我唔會逃避,有段時間唔知點算好,都要自己諗辦法,我可以畀自己失落,但唔可以失望。每日起身搵啲歌聽又好,做運動、洗個面,做吓其他嘢都好,要了解自己嘅長處同唔好,先可以解決問題。」



談回以前,陳曉東會追憶嗎?他說:「我一早已經超越咗呢個諗法,我做新人嗰陣係好幸福,有咁大個廣告,又有好多戲拍。經歷過唔同階段,我覺得人要向前看,咩階段都好,出心做好自己鍾意嘅野。喺大陸拍劇嗰陣,試過敏感到完全開唔到工,呢啲經歷,我覺得而家比上不足、比下有餘,所有嘢都要平衡,做藝人,唔可以放到自己咁大。」



阿東續說:「信心係要自己去建立,好似今次爭取呢個香港演唱會咁,落實嗰陣已經好遲,中間一直有好多難題,亦唔擔保呢個演唱會會唔會發生。但我係理性驅動嘅,好少因為情緒牽動工作決定,就算唔得,我都會好坦然咁面對自己,要自我調整,我就係呢種淡定嘅心態。」



久別回港,陳曉東習慣香港的工作嗎?他笑謂:「工作內容係熟悉,但對觀眾係有疏離感,冇喺呢度生活10年時間,啲朋友話我連廣東話都有啲唔正。」不過,阿東坦言想再做廣東歌:「音樂上都想嘗試,不過唔講住,而家生態都唔同晒,大家都少買唱片,所以唔好俾客觀條件限制,音樂係鍾意所以做。」



談到全面回歸香港樂壇?阿東笑謂:「唔好講到咁死,我想再做音樂嘅嘢啫,可能今次做完(演唱會),即刻入紙2020年又再嚟過呢,大家要創造機會畀我。」至於會不會搬回香港住,他便指:「睇吓今年(樓價)跌幾多先啦,我咁多年都鍾意有轉變,唱歌又好拍戲又好,我鍾意試新嘢、新挑戰。」



採訪:盧妹

攝錄:馮嘉銘

化妝:Jenny Man Of Jennymanmakeup

髮型:Calvin Of i HAIR.NAILS



【編輯推介】



【相隔五年再現台灣】大陸盛傳已嫁秦漢 林青霞避談婚變傳聞

https://bit.ly/2GYemio



【年前來港】The Prodigy成員Keith Flint陳屍寓所 終年49歲

https://bit.ly/2XFYupE



【《動腦Q》】周秀娜自爆喜歡運動型男生 留希臘旅行同男友去

https://bit.ly/2IPL337



【求姻緣太累了?】綾瀨遙踩踭闖101 上樓變身女神撐代言

https://bit.ly/2ExcucQ



【為食小公主】囡囡2歲生日 陳冠希:Alaia幸福是一生中最重要的

https://bit.ly/2TvEpn0



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



(攝影:林德雄) 曾經,阿東是香港樂壇炙手可熱的新人。 曾經,阿東是香港樂壇炙手可熱的新人。
他堅持操弗自己,堅持只開一場,為的是對歌迷的承諾。

他堅持操弗自己,堅持只開一場,為的是對歌迷的承諾。
阿東指自己是個倔強的人,遇到問題會堅持去解決。

阿東指自己是個倔強的人,遇到問題會堅持去解決。
阿東坦言想再做廣東歌。

阿東坦言想再做廣東歌。
至於回家?陳曉東說:「睇吓今年(樓市)跌幾多先啦。」

至於回家?陳曉東說:「睇吓今年(樓市)跌幾多先啦。」
作為香港歌手,對紅館總有無限憧憬,阿東也一樣。

作為香港歌手,對紅館總有無限憧憬,阿東也一樣。

鍾意就快D Share啦!