掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

劉愷威:無妻一身輕?劉愷威孖相識25年同學相聚 __,劉愷威,

藝人劉愷威自從去年底宣布與內地女星楊冪離婚後,唔只多咗留喺香港照顧4歲囡囡「小糯米」,仲有唔少機會四出同朋友敍舊!繼上月農曆新年孖住傅明憲拜年,今日佢 ...


藝人劉愷威自從去年底宣布與內地女星楊冪離婚後,唔只多咗留喺香港照顧4歲囡囡「小糯米」,仲有唔少機會四出同朋友敍舊!繼上月農曆新年孖住傅明憲拜年,今日佢就同無綫第7期藝員訓練班同學仔相聚!

吳家樂喺社交網上載大合照,並留言:「第七期藝員訓練班同學仔,不經不覺我們已經相識了25年。」除咗有大家較為熟悉嘅劉愷威、陳彥行及吳家樂,仲有比較生臉口嘅鍾潔怡、朱樂輝、溫文英、黃凱詩及蔡劍雪等人,友情Keep到四分一世紀,真係好難得呀!佢哋除咗圍埋食蛋糕,仲戴晒黑超擺甫士,其中劉愷威仲做出興咗一時「Dele Alli Challenge」嘅手勢,展現cute爆一面,睇嚟心情大靚喎!其實佢哋一向感情好好,去年6月時就曾經「合體」為鍾潔怡慶祝生日。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!