掃呢頁CODE去手機

2019年3月4日 星期一

《家有B事》:【家有B事】囡囡勁懂事 李漫芬甜在心 __,李漫芬,

東網巨星新節目「HiPP喜寶」特約」《家有B事》繼黎諾懿、郭羨妮先後亮相與大家分享育兒心得及照顧子女趣事,今集有李漫芬(Fanny)帶同寶貝女談在心上 ...


東網巨星新節目「HiPP喜寶」特約」《家有B事》繼黎諾懿、郭羨妮先後亮相與大家分享育兒心得及照顧子女趣事,今集有李漫芬(Fanny)帶同寶貝女談在心上陣,Fanny喺舊年以43歲高齡誕女,有女萬事足,每次見到在心立即煩惱盡消,佢話:「佢好鍾意笑,好樂觀,喺邊度跌低,就會即刻爬番起身繼續行,我哋大人好多時都會為小事而困擾,但望住佢,你會覺得佢好簡單,乜都抵番晒。」

與老公均工作繁忙,Fanny開工時會將談在心交畀奶奶照顧,佢話:「開工時要擺BB喺嫲嫲度,但BB唔會扭計,同我哋拜拜之後,好安心咁喺嫲嫲屋企等我哋返嚟,呢一件唔係容易嘅事嚟嘅,小朋友掛住爸爸、媽媽會扭計,但佢就唔會,好懂性。」

Fanny點樣同在心相處,仲有大批母女生活片段,立即去片睇《家有B事》!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!