掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

【咁即係處男】60歲人未拍過拖! 陳志雲:男又無,女又無,無人鍾意過我|每日封面 __,陳志雲,

蓋:歡迎今日嘅嘉賓,陳志雲哥哥。【迷雲黨黨羽點評】從未與王喜嗌過交被鄧健泓稱呼Honey陳志雲:可想而知佢有冇腦|每日封面陳:多謝你叫我哥哥,唔係叔叔 ...




蓋:歡迎今日嘅嘉賓,陳志雲哥哥。

陳:多謝你叫我哥哥,唔係叔叔,蓋世寶姐姐,我細細個就睇你做兒童節目。

蓋:咁多工作經驗,有冇一段時間,你會形容為「我的快樂時代」?

陳:其實我唔係好多經驗㗎咋,蓋世寶妹妹,如果以僱員嚟計,我只係打過三份工,政府、商業電台同埋TVB,只係呢三份工,性質又多數都係傳媒,政府嘅時候就涉獵多啲唔同部門。

蓋:即係你每一段時間都係快樂?

陳:都係快樂,我覺得人最緊要快樂,就算最低落嘅時候,都會喺低落之中尋找快樂。

蓋:你咪會好識得拍拖?

陳:我唔拍拖,無拍過拖。做咩好出奇?你係咪想同我拍拖?

蓋:有嘅,你唔講啫?

陳:無拍拖,你係咪想問我感情世界?你好似神神秘秘,好似搵到個位可以問佢咁樣?

蓋:你真係未拍過拖?

陳:咁睇吓你嘅拍拖定義係點樣。

蓋:拍拖定義係會拖手、接吻。

陳:無喎,咁我就真係無拍過拖,我從來都無覺得有人鍾意過我,或者對我有意思,男嘅又無,女嘅又無,無人鍾意過我。

蓋:咁你都會有自己鍾意嘅人?

陳:呢樣好好彩,我好細個小學嘅時候有啲幻想,即係嗰個同學仔好靚,後來做六十歲嗰個騷嘅時候,個小學同學出嚟,我話好彩嗰個只係我嘅幻想,乜佢變成咁樣嘅。

蓋:個個都會變㗎啦?

陳:但細個嘅時候覺得佢好靚㗎嘛,點解而家變成咁樣嘅。另外大學時有個同學仔,嗰時好靚,全班最靚係佢,點知又係最近籌備嗰個舞台騷之前見番佢,我愕咗然,原來外貌真係唔可以依靠,你愛一個人係要從心去愛,但我諗自己係一個好自我中心嘅人,如果你同我做朋友,我有樣好乞人憎嘅嘢,就係我好怕約定你,如果你約定我三個星期、兩個星期後呢,到時我多數會爽約。

蓋:我都係咁樣㗎,我唔鍾意有時限,除咗工作,無得選擇之外。

陳:工作我就鍾意,工作方面我好想知道排咗啲乜嘢,我可以盡早做準備,但我好怕到時就會唔想去。

蓋:我要即興。

陳:我都係㗎,所以好乞人憎。同埋拍拖有個伴,其實有好有唔好,如果你行商場,大家興趣唔一樣。

蓋:咁咪分開行囉。

陳:咁拍拖嚟做乜呢?大家好似旅行團咁樣。

蓋:食飯係一齊㗎,只不過之後分開行之嘛。

陳:無錯,但我識好多年青人而家拍拖,總係好似糖黐豆咁樣。

蓋:你係唔鍾意糖黐豆方式?你鍾意㗎,因為你話分開行街唔好嘛。

陳:我覺得好似旅行團咁樣,30分鐘後集合。

蓋:係咁㗎

陳:係咁㗎咩?

蓋:好難所有嘢都一齊做。

陳:我覺得咁樣,老吾老以及人之老,幼吾幼以及人之幼,我諗拖唔拖都係以及人之拖嘅啫,好多好朋友,好似兄弟姊妹咁樣都幾好吖,同埋我發覺自己都係唔可以同人哋一齊生活。

蓋:我都係,因為我一個人生活咗太耐,有好多嘢會嫌棄,我接受唔到,原來係唔夠愛你。

陳:唔係愛唔愛嘅問題,而係要有番自己,我要有番自己空間,同埋我有好多狀況之下唔想俾你見到,又或者我同你喺埋一間屋、一間房,有乜可能你會見唔到我咁嘅狀況。

蓋:好騷擾。

陳:直情係干擾。

蓋:我嘅要求就係如果我同人一齊生活,我一定要兩間套房。

陳:最好係兩間屋,兩間套房都好。

蓋:可能比較浪費金錢。

陳:如果可以嘅話,係咪最好兩間屋吖?最好係咁樣,因為你有自己嘅空間。

蓋:呢個舉動係咪因為愛錫自己?

陳:唔係呀,我覺得咁樣係啱㗎喎,一啲啲人啦,有啲人覺得咁樣係啱㗎喎,因為相見好同住難,有好多細節。但你有拍拖經驗,會唔會同意,其實拍拖唔係成日見住,比日日見住會好啲?

蓋:當然啦,非常好呀,咁樣先至有掛住嘅感覺,日日見係會厭惡,會覺得又係你呀?

陳:乜你咁㗎,咁我又未有咁嘅經驗,我連寵物都唔敢養。

蓋:我有養寵物。

陳:咁你愛心比我多。

蓋:但人就仲未搵到一個,佢唔沖涼跳上床我都覺得無問題,我仲未搵到,會嫌棄。

陳:唔沖涼就跳上床,咁梗係唔得喇,仲要叫佢消埋毒呀。

蓋:好多人係可以㗎,愛係可以大過一切。

陳:我覺得唔係,只係佢哋污糟啫,唔係愛。

蓋:你會唔會考慮拍拖?呢一生就咁就放棄?

陳:六十歲喇,仲點樣拍拖?

蓋:我媽咪七十歲喇,佢都話仲想拍拖喎。

陳:咁我唔係你媽咪吖嘛。

蓋:就係唔關歲數事囉。

陳:係唔同人嘅事囉,不過咁樣,如果你對陳志雲有興趣嘅話,咪即管嚟向我表示吓囉。

策劃:肥A

攝錄:黃志明、蕭敬漁

蓋世寶髮型及化妝品:波兒(嫁妝)


鍾意就快D Share啦!