掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

趙世光:傳趙世光私人秘書棄爭產 何琍琍:公道在人心 __,何琍琍,趙世光,

華光航業集團董事趙世光兩年前離世,即爆爭產案,為其工作二十五年的秘書兼「紅顏知己」劉園園入稟爭產。事隔兩年後,據傳劉園園近日放棄爭產訴訟。東網致電何琍 ...


華光航業集團董事趙世光兩年前離世,即爆爭產案,為其工作二十五年的秘書兼「紅顏知己」劉園園入稟爭產。事隔兩年後,據傳劉園園近日放棄爭產訴訟。

東網致電何琍琍,她表示不知情:「我唔喺香港,唔知發生咩事,佢只係趙生嘅秘書,唔明點解會咁,好離譜,趙生生前同佢冇咩瓜葛,我只可以話公道自在人心,呢個係好好嘅反面教材,叫啲男人一定要小心注意感情瓜葛,咁樣係會好影響到家人,趙生離開後同佢(劉園園)都冇聯絡過。(趙生遺囑有冇佢份?)我唔知道,亦唔方便去講,我乜都唔理,啲仔女大個咗,佢哋識得點樣會處理。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!