掃呢頁CODE去手機

2019年3月25日 星期一

【鋒味曲奇致癌?】差啲俾消委會搞死 謝霆鋒:其實幾唔公平 __,癌,謝霆鋒,

【鋒味曲奇致癌?】差啲俾消委會搞死謝霆鋒:其實幾唔公平31分鐘前41日前謝霆鋒接受訪問分享創業經過、星二代標籤對營商影響,仲有個人品牌嘅發展等話題。霆 ...


  • 【鋒味曲奇致癌?】差啲俾消委會搞死 謝霆鋒:其實幾唔公平
  • 31分鐘前41






日前謝霆鋒接受訪問分享創業經過、星二代標籤對營商影響,仲有個人品牌嘅發展等話題。霆鋒廿二歲創業,開設後期製作公司,好多人以為佢第一桶金係嚟自後期製作公司,其實係嚟自投資地產,佢喺節目中透露:「我由十九歲開始,所有拍戲嘅賺番嚟嘅錢都係投資地產,因為我唔識其他嘢,我覺得磚頭唔會走。」後來佢將投資地產的利潤開設後期製作公司。一四年霆鋒開始拍攝美食節目《鋒味》;一五年創立自家品牌「鋒味」,當主持講到做名人、星二代,對營商環境係咪利多於弊、又或者產品更易被炒起?點知霆鋒話:「係容易啲死!」佢以自己為例,「好似喺兩個月前,某刊物發放產品報告,測試市面上五十八款曲奇致癌物,雖然『鋒味曲奇』被列入名單內,但報告當中冇詳細列明究竟食幾多先有問題,而我哋嘅曲奇喺咁多測試嘅產品中致癌成份係好低,可能加上我做幕前工作,媒體就會以我嘅品牌作為標題,所以係有啲唔公平。」報告未有反映事實全部,實情係進食份量嘅多寡先係關鍵所在,佢又舉例:「譬如話食維他命會死,但原來係講一日食五十樽,咁梗係會死啦;或者話『食白飯會有糖尿病,因為入面有糖。』唔通唔食白飯?所以要講埋『如果你一日食五百碗白飯,你係會有糖尿病。』如果冇講清楚,其實係誤導緊消費者。」

種種嘅誤解,其實源於模糊嘅機制,「好似坊間睇到『有機』兩個字,通常以為係好嘢,但其實係買貴咗兩、三倍,疑問又嚟,香港對『有機』嘅準則喺邊度?對『食物安全』嘅準則,其實好模糊。我哋每個產品後面都有營養標籤,請好多世界知名嘅實驗室去test,但係擺出嚟賣嘅時候就因為呢個模糊嘅機制而出現問題,其實幾唔公平。」佢苦笑咁話:「最慘係我成為標題,就有人睇。」

問到霆鋒嚟緊美食事業嘅發展,佢就話最希望可以設立到一個統一、清晰嘅食物安全機制,「我真心希望係可以首先改變到機制嘅問題,衷心希望『鋒味』、謝霆鋒可以同香港一齊設立一個機制、一個標準、一個lab,以後經過呢個標準,我哋香港人或者全國人食到嘅食物,根據同一個數據去作出結論,無論同政府又好、大學機構又好或者科學實驗室。有人做唔代表一定會做到;但冇人做,就永遠都唔會發生。」


鍾意就快D Share啦!