網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月9日 星期六

康華:識咗兩日!嫩男持支票求婚 康華:不切實際 __,康華,

今年以47歲殺入樂壇轉型做歌手的康華在電台錄音訪問中,大談昔日情史,她拍拖的次數屈指可數,被問及單身十年的原因,她說:「入行後都拍過四次拖,曾經有個男 ...


今年以47歲殺入樂壇轉型做歌手的康華在電台錄音訪問中,大談昔日情史,她拍拖的次數屈指可數,被問及單身十年的原因,她說:「入行後都拍過四次拖,曾經有個男朋友,分手後我問佢點解要分手,佢話我好悶。後來我都知道自己有呢個問題,我呢個人係好悶,以前我只會工作,唔多講嘢,亦唔識撒嬌,但我依家開始識」

被導演呻悶

她又坦言戲裏戲外予人的感覺反差很大都是成為異性絕緣體的原因之一:「其實我覺得人哋唔會對我有興趣,有日我同MV導演傾開感情嘅話題,佢都同我講『你都怪怪咁,我係男生都唔會同你一齊。』佢話我平日畀人嘅感覺同真正嘅性格唔同,譬如我演戲,我可以演得好風情萬種、好姣都得,但Cut機我就唔出聲,完全同角色唔一樣。」

唔能夠接受閃婚

雖然康華一直單身,但在節目中,她亦透露有不少人向自己求婚:「其實向我求婚嘅人好多,但係唔會接受,例如曾經喺內地有一個年紀比我輕嘅人,只認識咗十五分鐘就追求我,翌日就向我求婚。佢攞住一張支票向我求婚,同我講『走吧!我們去買戒指!』呢啲做戲先會出現,現實係好不切實際,真係唔能夠接受。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!