網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月11日 星期一

「老竇」劉丹陪開工:佢好堅強! __,劉丹,

蘇韻姿、劉丹
「老竇」劉丹陪開工:佢好堅強!藝人劉丹及蘇韻姿昨日到將軍澳電視城為處境劇《愛·回家之開心速遞》開工,講到劇中女兒呂慧儀最近驚爆已離婚,劉丹表示早上有跟 ...


「老竇」劉丹陪開工:佢好堅強!

藝人劉丹及蘇韻姿昨日到將軍澳電視城為處境劇《愛·回家之開心速遞》開工,講到劇中女兒呂慧儀最近驚爆已離婚,劉丹表示早上有跟她拍攝外景,對方心情完全冇異樣:「如果唔係有呢單新聞都唔覺佢有呢件事,佢好堅強、開朗,正常開工。(係咪呢幾個月佢都冇同大家講已經離咗婚?)我哋都冇乜邊個知,佢仲好多笑容。(呢排錫佢多啲?)如果佢都冇嘢,我哋都唔好加把口,講得多仲衰,我一直覺得呢個女仔好犀利,係女丈夫,返工之餘每朝晨早會湊個仔返學,收工又陪住個仔,係廿四孝媽咪。」

兩人又透露今次是第一日在新廠17廠拍攝,感覺開心,劉丹說:「地方寬敞,個廠景又實淨,有新廠意味住我哋長拍長有,真係要挑戰《真情》紀錄。(嚟緊你有咩突破演出?)犀利喇!我將會同羅樂林、陳榮峻幾個老嘢一齊Rap!Yo!我哋成家仲會跳芭蕾舞,我最驚大家捉住我哋出唱片同登台咋!」並指曾習芭蕾舞的韻姿可大派用場。






鍾意就快D Share啦!