掃呢頁CODE去手機

2019年3月17日 星期日

張秀文:分手戀上尹子維?張秀文猶豫:恭喜我… __,尹子維,張秀文,

「無綫咪神」張秀文最近被拍到跟男星尹子維約會,再爆出她與前經理人仇耀斌(Victor)已分手,今晚秀文為籌款節目《博愛歡樂傳萬家》擔任司儀,問到應該安 ...


「無綫咪神」張秀文最近被拍到跟男星尹子維約會,再爆出她與前經理人仇耀斌(Victor)已分手,今晚秀文為籌款節目《博愛歡樂傳萬家》擔任司儀,問到應該安慰她分手還是恭喜她有新歡?她想了一會說:「應該恭喜我今日做司儀,想做咗好多年,多謝監製同埋一班是非精。(私事會唔會影響心情?)本身冇乜嘢,係見到大家之後有少少複雜。」

問到其現時感情狀況,她表示單身,問到是否跟Victor曾拍過拖?她只說:「依家係朋友。(但大家都當你哋係情侶!)依家已經冇乜聯絡。(曾經有嗌交令關係有變?)的確係有意見分歧過,但佢係我之前工作上嘅好拍檔,幫過我好多,祝福佢有更好嘅將來。」問會否叫Victor不要再在網上訴苦?秀文說:「我本身好低調,但唔會阻止人哋言論,佢有佢抒發嘅自由。」

講到最近尹子維跟內地咪神徐冬冬陷冷戰,這個時候兩人約會,難免有小三之疑,秀文表示兩人只是傾合作:「我年紀都唔細,希望事業上有代表作。(佢同佢女友冷戰!)冇問佢感情事,純粹傾工作。(有冇發展空間?)答唔到你,因為從來冇諗呢樣嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!