掃呢頁CODE去手機

2019年3月17日 星期日

陳婉衡:孖簡淑兒玩雀 陳婉衡巴哈馬晒火辣巨胸 __,簡淑兒,陳婉衡,

擁36E導彈嘅「咪神」陳婉衡(Alycia)與簡淑兒(Jessica)早前晒共浴照預告再孖住旅行,令宅男們期待以久嘅女神之行原來已經開始咗喇,繼上年佢 ...


擁36E導彈嘅「咪神」陳婉衡(Alycia)與簡淑兒(Jessica)早前晒共浴照預告再孖住旅行,令宅男們期待以久嘅女神之行原來已經開始咗喇,繼上年佢哋去泰國,今次佢哋就進擊巴哈馬!

陳婉衡就貫徹「好嘢唔怕晒」嘅忠旨,去到巴哈馬咁炎熱嘅地方,當然就要去佢嘅「第二個家」--沙灘!去得沙灘喇喎,泳裝就當然少不了,今次佢着上火紅三點式,舉機高抄拍片派軍糧,佢仲要拎住鏡頭左右揈,揈到靚樣出鏡,36E導彈都仲喺鏡頭前,期間佢又影吓着上密實兩件頭泳裝嘅簡淑兒,睇嚟兩個都好Enjoy此行。

不過有個神奇一點係,二人喺社交網上載唔同地方嘅旅行照,陳婉衡就Tag晒二人去咗巴哈馬,又Upload鸚鵡放頭嘅旅遊照,相反簡淑兒就上載戴晒冷帽、厚褸襯Leggings嘅相,話身處紐約,咁到底……佢哋係去咗邊度旅行呢?定係佢哋兩個地方都去晒唸呢?This is a question…


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!