掃呢頁CODE去手機

2019年3月19日 星期二

【陀百億金叵羅好攰】凸肚超盈肥胎又肥人 周街搵位坐小心安胎|每日封面 __,超盈,

早幾日超盈跟一班長輩齊歎下午茶,雖然有指她陀B三個幾月,但以壹仔所見,她明顯增磅不少,肥胎又肥人,而且鼻腫腫,十足人哋陀b六、七個月咁樣。【獨家|細7 ...




早幾日超盈跟一班長輩齊歎下午茶,雖然有指她陀B三個幾月,但以壹仔所見,她明顯增磅不少,肥胎又肥人,而且鼻腫腫,十足人哋陀b六、七個月咁樣。

當日謝賢都有份出席,食完東西之後,一班人傾了個幾鐘水,謝賢似乎坐到悶悶地,所以自己走先。

他離開之後,四太先至到餐廳,他們又再傾多個幾鐘。身家320億的四太講明恨抱孫,當然好緊張超盈,所以一有時間就陪她。

四太和超盈打對面坐,原來她有少少鼻水,不想傳染個女,認真細心。

超盈全程都心情好靚,雖然陀B變成幸福肥,個人比較攰,但她不時甜笑,是個幸福準媽媽。

她好容易攰,之後在街上等司機分幾鐘,就要周圍搵位坐,見到石躉都照殺,條腰似乎好酸喎。

不過四太話超盈已經不用返工,在家專心安胎,所以已經比好多孕婦幸福啦。


鍾意就快D Share啦!