掃呢頁CODE去手機

2019年3月19日 星期二

英超Fever:【東體爭議】曼聯仍活在費Sir陰影之下 __,曼聯,

曼聯由蘇斯克查領軍後,成績大幅反彈,似有「王者再臨」之勢,不過上年離開紅魔鬼嘅瑞典神鋒伊巴謙莫域,並唔係咁諗,認為曼聯仍然活在費格遜陰影之下,「92經 ...


曼聯由蘇斯克查領軍後,成績大幅反彈,似有「王者再臨」之勢,不過上年離開紅魔鬼嘅瑞典神鋒伊巴謙莫域,並唔係咁諗,認為曼聯仍然活在費格遜陰影之下,「92經典一代」名宿又自恃有地位,經常七嘴八舌肆意批評球隊,費Sir及佢一班子弟兵係曼聯復興嘅絆腳石。

2016成「魔」嘅伊巴謙莫域接受英國《鏡報》訪問時講出曼聯「後費Sir時代」長期不振嘅主因,佢話:「曼聯所發生嘅一切都會以費格遜時代來判斷,例如會話如果仲係費Sir執教,佢會點做,一切都仍以費Sir為中心。換作係我,我就會話費格遜已經唔喺度,我哋要創造屬於自己嘅歷史同傳奇,我唔想再聽以前發生咩事,只想做好現在,應該有一種新心態。費格遜係曼聯一段歷史,但球會仍要繼續。」

伊巴謙莫域除咗叫人「忘記」費Sir之外,更加叫「92經典一代」收聲:「曼聯嗰班92傳奇球員都已經離隊,但佢哋一直喺電視台批評球隊,但又唔積極參與球會事務,如果佢哋想幫曼聯工作,應該向球會申請職位,而唔係喺電視台說三道四。」相信伊巴所講嘅人,係指史高斯同加利尼維利。

對於曼聯未來展望,伊巴謙莫域認為要以保羅普巴及拉舒福特為核心:「保羅普巴可以成為曼聯未來支柱,『92經典一代』對佢批評太苛刻,因為普巴之前曾經離隊,費Sir嘅圈子入面,唔准有呢種叛將存在,所以『92經典一代』一直針對佢,呢班人一生都活喺費Sir之下,如果費Sir唔叫佢哋出聲,佢哋甚至可能唔識講嘢。」

伊巴謙莫域大讚拉舒福特年紀輕輕,已識得以大局為重,好有潛質,同埋佢係曼聯青訓產品,屬於紅魔鬼嘅未來。

雖然伊巴係高傲,但呢番言論亦好有道理,就算費Sir依家背後輔助蘇斯克查,但亦唔幫得幾耐,曼聯始終要靠新世代創造自己嘅道路,否則只會一直陪跑。

至於「92經典一代」真係出少句聲當幫忙啦,尤其係史高斯同加利尼維利,自己教波都唔掂,仲好意思指指點點。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!