掃呢頁CODE去手機

2019年3月29日 星期五

【每個港姐嘅進階】陳曉華考完車牌 發力搵錢上車 __,港姐,陳曉華,

【每個港姐嘅進階】陳曉華考完車牌發力搵錢上車13分鐘前0去年港姐冠軍,狄以達舊愛陳曉華(Hera),日前出席樓盤記者會。備受力捧的她,為迎接未來的工作 ...


  • 【每個港姐嘅進階】陳曉華考完車牌 發力搵錢上車
  • 13分鐘前0




去年港姐冠軍,狄以達舊愛陳曉華(Hera),日前出席樓盤記者會。備受力捧的她,為迎接未來的工作,一直都有做運動保持體能,並已決定投考車牌以便工作。

Hera稱讀書時期未有想過置業,但現在開始希望可以努力賺錢,購入單位。「我依家收入仲未穩定,希望之後工作多啲,可以買到樓,有自己嘅空間,如果屋企人有多一個就更好,所以我要努力做嘢同儲錢」她指日後有機會上車的話,會選擇在港島區置業,「我鍾意交通方便同有多啲嘢食嘅地方,港島區都ok㗎!」

由參選港姐開始,Hera為食的形象深入民心,她表示每到假日都會與好友四出搵食,但現時工作繁忙,很多時都是叫外賣,所以她最想將來置業,跟這個活動的樓盤一樣,有一年免費的外賣速遞送餐服務。

呢位港姐果然好為食。


鍾意就快D Share啦!