掃呢頁CODE去手機

2019年3月29日 星期五

政Whats噏:政Whats噏:游蕙禎着三點式博到盡 瞓水泡擺pose __,游蕙禎,

青年新政游蕙禎因宣誓風波而被取消立法會議員資格,曝光率已經大幅減少,但無咗議員身份後繼續活躍於網絡,一舉一動仍有唔少網民關注。好似佢今日(29日)就喺 ...


青年新政游蕙禎因宣誓風波而被取消立法會議員資格,曝光率已經大幅減少,但無咗議員身份後繼續活躍於網絡,一舉一動仍有唔少網民關注。好似佢今日(29日)就喺Facebook上大曬三點式泳照,短短一個鐘已經吸咗4位數字嘅Like喇。

相中嘅游蕙禎着住白色嘅三點式泳衣,瞓喺吹氣水泡上,再舉起右腳曬腿影相,認真識擺甫士。不過,佢就話張相係資料圖片,攝於幾個月前,但計落都算係近照嚟嘅。

佢話濕焗天氣下好想落泳池浸全日,但自己已經十幾年無去過公眾泳池,因為出現過泳池發現糞便嘅事件而覺得污糟喎,而且人太多分分鐘會踢到隔離婆婆咁話。

性感泳照一上載已經吸引唔少Like同留言,有網友就話佢個樣唔同咗,游蕙禎就話應該關無化妝事喎,到底呢個係讚美定貶義呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!