掃呢頁CODE去手機

2019年3月12日 星期二

《娛場》:【娛場】康華單身十年 御用情婦零緋聞 __,康華,

「我唔知有冇關係,但可以照顧父母係一種褔氣,好多人可能連呢個機會都冇…」康華說。「美魔女」康華近日以「最老新人」的姿態Rap入樂壇,1994年參選港姐 ...


「我唔知有冇關係,但可以照顧父母係一種褔氣,好多人可能連呢個機會都冇…」康華說。

「美魔女」康華近日以「最老新人」的姿態Rap入樂壇,1994年參選港姐入行的她,其實畢業於香港演藝學院舞蹈學院,舞功深厚,跳唱自然難不到她:「最老新人係我自己改㗎!咁大年紀先第一首歌,呢個事實嚟嘅!」MV當中,康華依舊風情萬種,對於外表常常惹人誤會,康華亦無可奈何:「有一段時間,我好怕去認識人哋嘅男朋友或者老公,我唔係好敢打招呼,連基本嘅禮貌都好似冇埋,好驚朋友誤會或者擔心,有啲朋友就算男友喺側邊都唔會介紹,我明嘅,外表係天生嘅,我真係冇辦法,但大家可以放心,我對有伴侶嘅男人,完全冇興趣!」

雖然經常演盡小三、奸妃和情婦,但現實中的她卻零緋聞,單身十年,全因貼身照顧患有心臟病的父母:「我唔知有冇關係,但我覺得可以照顧父母係一種褔氣,我年紀都唔細何況佢哋,我細個時佢哋照顧我,而家照顧番父母係好應份,好多人可能連呢個機會都冇!將來嘅婚姻生活,我都希望好似我爹哋同媽咪咁,雖然唔多講嘢,但係就鍾意留喺屋企,靜靜的生活,互相照應。」想更了解這位外表嫵媚,內裏硬淨的「美魔女」,立刻收睇【娛場】


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!