掃呢頁CODE去手機

2019年3月6日 星期三

許芷熒(前名:許亦妮 Whitney):一直都怕醜!許芷熒唔行性感:年紀大要收埋 __,Whitney,許亦妮,許芷熒,

前港姐許芷熒(前名許亦妮)晚上在尖沙咀出席好友楊埕生日會,少有露面的許芷熒透露希望轉型KOL,因喜歡烹飪兼盡得廚藝高超母親真傳,中西日韓菜也拿手,希望 ...


前港姐許芷熒(前名許亦妮)晚上在尖沙咀出席好友楊埕生日會,少有露面的許芷熒透露希望轉型KOL,因喜歡烹飪兼盡得廚藝高超母親真傳,中西日韓菜也拿手,希望拍攝煮餸片放上網及推出烹飪書。她說:「離開TVB之後,最鍾意就係煮嘢。(開餐廳?)都有諗過,但係呢個夢想有啲遙遠,要努力賺錢。我視李家鼎為偶像,睇過佢嘅節目同食譜,想去佢餐廳撞吓佢,求佢收我為徒,哈哈!」

問到許芷熒可有意回幕前演出?她說:「都有導演搵我,但係自己想繼續進修,客串就可以。(唔想再行性感?)其實我一直都怕醜,以前後生個心冇咁驚,依家年紀大要收埋啲,應該都冇人想睇,以前得23、24歲,依家30歲差好遠,哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!