掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

【經典〡八十圍「低調」結婚】26歲蔡加怡靚車豪宅做嫁妝 蔡志明戲謔光頭女婿「執到」 __,蔡加怡,蔡志明,

蔡加怡甩拖後寄情工作,好耐都未有拍拖,直至二〇一〇年中,才與光頭設計師陳漢驄展開新戀情。據知陳漢驄家住淺水灣,父親開衣廠,是蔡加怡與細佬蔡加讚的共同朋 ...


蔡加怡甩拖後寄情工作,好耐都未有拍拖,直至二〇一〇年中,才與光頭設計師陳漢驄展開新戀情。

據知陳漢驄家住淺水灣,父親開衣廠,是蔡加怡與細佬蔡加讚的共同朋友,性格開朗幽默,很快便奪得蔡加怡芳心,兩人拍拖兩年多便於一二年八月結婚。

女兒出嫁,蔡志明將一輛價值四百多萬的白色勞斯萊斯作花車送給她,又送了位於九肚山附近,當時市值近四億的獨立屋做嫁妝。

而蔡加怡當日穿裙褂時的行頭亦好誇張,除了心口大塊金豬牌,兩隻手上的龍鳳鈪就戴到上手踭,難怪蔡志明半開玩笑同新郎哥話:「你執到啦,光頭仔,娶到個好老婆,又靚又聽話又叻女。」

蔡志明說由於女兒希望「低調」結婚,所以只擺了八十圍酒席,令他十分頭痛,因為很多朋友請不到,只有之後再補請飯喎。

至於蔡太李惠莉就催女兒婚後快些生B,仲話 :「我叫佢盡量生,愈多愈好,我開幼兒園,留晒學位俾啲孫。」而蔡加怡亦應母親要求,婚後翌年,先生了個囡囡,三年後再追到個仔,湊成一個「好」字。

撰文:壹週刊編輯部

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結: http://bit.ly/next28app

相關新聞:

【經典〡學霸富二代】股民女神蔡加怡情傾平民律師 拍拖年多就甩拖

https://bit.ly/2WxtYNm

相關新聞:【經典〡自稱15年無玩過】蔡志明做生意唔怕蝕底 靠史諾比賺第一桶金




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!