掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

【網台唱爆咪有回報】杜汶澤反問:「係咪搵錯人呀!」 __,杜汶澤,

【網台唱爆咪有回報】杜汶澤反問:「係咪搵錯人呀!」38分鐘前電影拍少咗,杜汶澤走去做主持、搞網台,一樣做得架勢。佢個「杜汶澤喱騷」搞咗成年,越搞越旺場 ...


  • 【網台唱爆咪有回報】杜汶澤反問:「係咪搵錯人呀!」
  • 38分鐘前






電影拍少咗,杜汶澤走去做主持、搞網台,一樣做得架勢。佢個「杜汶澤喱騷」搞咗成年,越搞越旺場,短短一年已經超過70萬人follow。最like係自己個節目報新聞,開金口唱吓二次創作嘅阿澤,近排就俾日本大塚製藥(Otsuka)旗下嘅健膚品牌UL.OS睇中,唔單止揾佢做代言人,仲𥄫中佢嘅歌喉,搵佢唱埋廣告歌添。「我都有問番尊貴客戶:『你哋會唔會搞錯呀?係咪搵錯人呀?哈哈。』佢話其實佢哋喺日本都係搵開搞笑藝人做代言嘅.....真係犀利呀,呢次真係揚名立萬呀喂!」問他拍護膚品廣告有冇難度,他笑言:「大概就係我太過熱情嘅關係,所以導演成日喺我唱歌嘅時候夾硬嗌cut,然後同我講:『夠』」

至於護膚心得,阿澤說自己一向沒有特別護膚,沖涼順便洗面,最多也是睡前搽cream。不過阿澤亦很識做,大讚品牌的產品非常好用,「因為呢個品牌都係強調簡單、快捷、方便,所以變咗就好啱我,我哋呢啲粗獷型吖嘛,最緊要快靚正。」

阿澤仲話自己細細個就用呢個品牌,對他來講絕對是具質素保證!


鍾意就快D Share啦!