掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

陳志朋:【要睇片】48歲陳志朋長靴晒腩贅肉飄 __,陳志朋,

現年48歲的台灣藝人陳志朋可謂「愈成熟愈出位」,最新搞作係着五吋高踭鞋行天橋。大家仲記得佢嗎,冇錯就係小虎隊三虎之一,由於依家佢冇乜戲拍,主要工作係是 ...


現年48歲的台灣藝人陳志朋可謂「愈成熟愈出位」,最新搞作係着五吋高踭鞋行天橋。大家仲記得佢嗎,冇錯就係小虎隊三虎之一,由於依家佢冇乜戲拍,主要工作係是到處「走穴撈金」,比如出席開幕活動、站台賣唱、各種花生騷等,每到一處表演時都會引起巨大轟動和爭議。4月2日,佢去咗上海參加時裝周,穿上奇特新裝配五吋長靴,妝容前衞,甫出場即驚艷四座,服裝配搭刻意展露其肚腩及肥腿,見他用力踏步,贅肉就在天橋上揈吓揈吓,有觀眾話不忍直視。

和同隊的其兩位成員相比,陳志朋最近這些年確實有啲落魄,與做了導演的蘇有朋和娶了劉詩詩的吳奇隆對比,差異非常大。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!