掃呢頁CODE去手機

2019年4月27日 星期六

【擁45K粉絲】10歲Feynman練習簽名 吳鎮宇見到O晒嘴:佢搞緊咩? __,吳鎮宇,

時間真係過得好快,相信做人老竇嘅吳鎮宇感受一定更加深,事關佢同囝囝Feynman拍攝《爸爸去哪兒》第二季彷彿係不久前嘅事,但原來已經過咗5年喇(201 ...




時間真係過得好快,相信做人老竇嘅吳鎮宇感受一定更加深,事關佢同囝囝Feynman拍攝《爸爸去哪兒》第二季彷彿係不久前嘅事,但原來已經過咗5年喇(2014年)。當時,Feynman只有爸爸肚臍左右高度,而家?已經去到身高1米8嘅爸爸膊頭喇!

Feynman唔只身體長得快,連行為都令爸爸O嘴,因為吳鎮宇日前post出一張阿仔練習簽名嘅相,問:「他在幹嘛?」雖係疑問,但其實吳鎮宇心中明白,個仔大得快,已經去到會練習簽名嘅年紀,有種感慨嘅味道。

據知,10歲的Feynman擁有個人微博帳號,粉絲人數超過4萬5,潛力不容小覷,遲下再同爸爸父子檔工作都唔定㗎!難怪要開始練習簽名啦。


鍾意就快D Share啦!