掃呢頁CODE去手機

2019年4月27日 星期六

【一家大細去旅行】胡諾言堅守10年前結婚承諾 陳琪﹕幸運是我,小女人 __,胡諾言,陳琪,

胡諾言和陳琪今年結婚10周年。 (IG圖片)
今年是胡諾言和陳琪結婚10周年,由於已經生了兩女一子,孻仔Jayden只有兩歲大,慶祝節目亦要預埋一家大細。胡諾言透露與太太和子女、爸爸媽媽、外父外母 ...


今年是胡諾言和陳琪結婚10周年,由於已經生了兩女一子,孻仔Jayden只有兩歲大,慶祝節目亦要預埋一家大細。胡諾言透露與太太和子女、爸爸媽媽、外父外母及幾位朋友一齊去了日本立山黑部旅行,他說﹕「今次揀咗跟團,因為有老有嫩,希望老人家睇多啲景點,會開心啲。」



雖然不是二人世界,但太太沒有詐型,他苦笑說﹕「阿仔要飲奶,有時攰就要抱住佢瞓覺,我就孭埋個好重嘅背囊,又要take care老人家,今次真係體力大考驗,全部辛苦嘢我做晒。」



做男人要一力承擔,但胡仔都有在IG感謝太太多年來的包容,他說﹕「10年日子話長唔長,話短唔短。能夠學懂包容,談何容易!用上十年時間學習欣賞優點同時更要接受缺點!多謝妳給我一個溫暖的家!老婆,I love U。#10週年#結婚週年紀念」



陳琪亦感激老公多年的照顧:「人生有幾多個十年?我唔知道!不過我們才剛剛一走過第一個,10年前的今天你我許下承諾!能依靠着你的肩膊,緊握着你的雙手,感受被愛的每一天!謝謝你!為家庭的付出!接受我的缺點!期待和你每一個十年。Happy Anniversary,幸運是我,小女人。」網民都大讚兩人是圈中模範夫妻。



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



 一家大細去旅行(IG圖片) 一家大細去旅行(IG圖片)
雖然不是二人世界,但一樣咁開心。 (IG圖片)

雖然不是二人世界,但一樣咁開心。 (IG圖片)
 胡仔全程要揹住大背囊,又要抱住囝囝,真是體力大考驗。(IG圖片)

胡仔全程要揹住大背囊,又要抱住囝囝,真是體力大考驗。(IG圖片)
 一家五口(IG圖片)

一家五口(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!