掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

【五月開騷好熱鬧】蘇姍揀咗60首歌 徒弟黃伊汶自動獻身要合唱 __,黃伊汶,

【五月開騷好熱鬧】蘇姍揀咗60首歌徒弟黃伊汶自動獻身要合唱30分鐘前五月除有超勁組合「五月天」、長青歌手林子祥開騷外,實力派歌手蘇姍也湊熱鬧,在麥花臣 ...


  • 【五月開騷好熱鬧】蘇姍揀咗60首歌 徒弟黃伊汶自動獻身要合唱
  • 30分鐘前




五月除有超勁組合「五月天」、長青歌手林子祥開騷外,實力派歌手蘇姍也湊熱鬧,在麥花臣舉行第二次個人演唱會,正在作準備的蘇姍,原來為揀歌好頭痛。

她說:「我揀咗60首歌,監製聽完都話冇可能唱得晒,我就好想照顧到唔同年齡層嘅樂迷,最後都係CUT淨40首,因為就算我肯唱,場館都畀唔到咁多時間。」

蘇姍入行超過40年,相識滿天下,她很感恩所有曾經幫過自己的人,就像今次開騷,主辦單位包括林建明、楊受成等都是她的老朋友,給予她很多創作空間,令她發揮至極。至於一班徒弟,包括梁競徽、范振鋒、黃伊汶、漢洋等,更加自薦要跟老師合唱,不過她未有定案。「因為實在有太多徒弟話想同我合唱,我到而家都未有定案,到時入嚟睇,咪知道有咩驚喜。」不過對於一班好朋友拍片力撐,蘇姍十分感動。她說:「宣萱、三哥、陳潔靈同埋漢洋,佢哋都有拍片撐我,真係好感動,總之好多朋友都幫我,講都講唔晒咁多。」

場地提供: 星薈


鍾意就快D Share啦!