掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

梁競徽(前名:梁烈唯):唔再負皮 「快活谷」梁競徽守得雲開攞獎 __,梁烈唯,梁競徽,

佢自己都認寫嘢差,講嘢又一舊舊,好易令網友誤會。藝人梁競徽到電台受訪,講到他在微博「港澳台明星勢力榜」排名23位,他表示:「呢個榜第一至五位長期係陳偉 ...


佢自己都認寫嘢差,講嘢又一舊舊,好易令網友誤會。


藝人梁競徽到電台受訪,講到他在微博「港澳台明星勢力榜」排名23位,他表示:「呢個榜第一至五位長期係陳偉霆、G.E.M.嗰啲,所以我睇到之後都覺得好感動。(係咪《鐵探》威力?)都係『快活谷』呢個角色,不過其實成套劇成個團隊選角都好,得一個人出色唔會咁。」講到他之前網上有很多負評,但現時獲得認同打入排行榜,可覺很開心?他表示:「其實除咗微博,喺香港嘅網絡世界有啲專講劇嘅KOL,啲編審話畀我聽,『快活谷』喺香港網民之間嘅反應都好好,係守得雲開見月明,可以畀番自信自己,努力工作,用作品幫自己講嘢,唔好發表咁多嘢,用作品表達誠意先有用。」

他又謂現時冇玩Facebook、Instagram:「咁都好啲,因為唔適合,我寫嘢又差,講嘢又一舊舊,啲人唔了解我嘅話,就易有誤會引起不必要嘅麻煩。」問到現時在內地可是多了工作?他表示:「都有,洽談中,希望順利,依家有頭家要諗長遠啲,唔可以再咁吊兒郎當,有時都會諗個女第時讀書、長大過程,又會諗自己幾歲退休好,所以依家要努力賺錢,退休唔使捱苦。」他又謂自己和太太都不懂投資,又未儲夠首期買樓,所以要努力工作。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!