掃呢頁CODE去手機

2019年4月12日 星期五

劉穎鏇:唔做打女變柔弱 劉穎鏇偷師靠人點 __,劉穎鏇,

Tiffany今次唔做打女,一場打戲都冇!無綫藝員劉穎鏇(Tiffany)在早前的無綫劇集《兄弟》中飾演女拳手,打女形象令觀眾留下深刻印象。最近她在新 ...


Tiffany今次唔做打女,一場打戲都冇!


無綫藝員劉穎鏇(Tiffany)在早前的無綫劇集《兄弟》中飾演女拳手,打女形象令觀眾留下深刻印象。最近她在新劇《唐人街》則反過來飾演溫柔角色,更是全劇唯一一個不用拍打戲的演員。被問到不用拍打戲會否不習慣?Tiffany表示:「角色同《兄弟》完全唔同,唔會唔慣,感覺反而特別,之前好多打戲,今次就做柔弱、需要人保護嘅角色,可以專心喺演戲上。」

雖然不用拍打戲,但Tiffany就算不用拍攝,也會在武師旁邊學習怎樣處理動作戲,對動作戲加深認識。Tiffany指除了伍允龍外,其他演員如陳展鵬、唐詩詠,陳山聰,王君馨、元秋等也沒合作過,戲中大家有不少家庭群戲,拍攝得很開心,她說:「佢哋個個都係前輩,好錫我、好肯提點我,特別欣賞佢哋好投入拍戲,自己都做咗好多筆記,喺佢哋身上學咗好多嘢。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!