掃呢頁CODE去手機

2019年4月12日 星期五

許瑋甯:Like錯Post成憾 許瑋甯慘被飛出大陸新劇 __,中國,大陸,許瑋甯,

LikePost真真真係要小心…台灣藝人許瑋甯因為喺InstagramLike咗一個帶有政治味道的貼文而遭大陸網民狙擊,雖然佢已凌晨發文道歉、關閉IG ...


Like Post真真真係要小心…


台灣藝人許瑋甯因為喺Instagram Like咗一個帶有政治味道的貼文而遭大陸網民狙擊,雖然佢已凌晨發文道歉、關閉IG,昨午又上載手寫道歉信,但仍被大批網友要求封殺其大陸曝光的機會!

據台灣媒體報道,許瑋甯原本5月要開拍新戲《摩天大樓》,但在Like相風波爆發後,因為情況敏感,即被劇組臨時換角處理。該劇由大陸出品,號稱「年度懸疑燒腦都市大劇」,目前正在積極籌備當中,但尚未公開演員名單。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!