掃呢頁CODE去手機

2019年4月7日 星期日

【完整得獎名單】秋生封帝余香凝奪后 第二屆最港電影大獎圓滿結束 __,余香凝,黃秋生,

(攝影:葉君海、陳俊強、林賓尼)
由《蘋果動新聞》舉辦的「第二屆最港電影大獎頒獎典禮」今日終於圓滿結束,獎項由嘉賓劉嘉玲及劉德華頒出,恭喜各位得獎者,亦非常感謝各位電影人對香港電影的努 ...


由《蘋果動新聞》舉辦的「第二屆最港電影大獎頒獎典禮」今日終於圓滿結束,獎項由嘉賓劉嘉玲及劉德華頒出,恭喜各位得獎者,亦非常感謝各位電影人對香港電影的努力,

相關新聞:【最港電影大獎】《淪落人》奪評審團最港大獎 監製陳果:有啲激動



「第二屆最港電影大獎」評審機制設三個階段,先由十位專業評審,包括杜汶澤、彭浩翔、潘源良、郭子健、林子穎、崔允信、黃進、沈旭暉、歐錦棠和鄭政恆,從今年合資格競逐的38部電影中,在各獎項(最港導演、最港電影、最港男演員、最港女演員)中揀選五個提名。再交由網民投票,全民投票日期歷時一個半月,最終以網民佔40%配合專業評審佔60%的投票票數綜合得出賽果。



頒獎嘉賓劉嘉玲在台上稱全世界也有這個問題就是女演員沒有男演員值錢,她笑着問:「係唔係呀,劉德華!」劉德華開玩笑稱:「係呀!」嘉玲續道:「我都唔知點解對我哋嚟講好唔公平,我哋片酬唔夠男演員高,開戲都係以男主角為主,呢個係普遍嘅問題。」

相關新聞:【最港電影大獎】奪最港女演員獎多謝觀眾 余香凝:如果冇人睇係冇意思



秋生獲頒「最港男演員」,他上台領獎時說:「呢個獎我問投票同評審委員選出嚟,我受寵若驚,我覺我運氣係高過本事。」而「最港女演員」由余香凝獲得,她說:「呢個獎唔係畀余香凝,係畀觀眾,拍香港電影出嚟,如果冇人睇係冇意思。」至於華仔則獲「傑出貢獻工作者」,華仔於台上說:「香港電影never die!其實我頭先已經講咗,只要你付出,一定有回報,我攞到!」



場地提供:香港東隅



「第二屆最港電影大獎」完整得獎名單如下:

最港電影 

《淪落人》



最港導演

陳詠燊《逆流大叔》



最港男演員

黃秋生《淪落人》



最港女演員

余香凝《逆流大叔》



評審團最港大獎(只由評審揀選)

《淪落人》



我最喜愛港片(只由網民揀選)

《逆流大叔》



傑出貢獻工作者

劉德華先生



-----------------------------

追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV




鍾意就快D Share啦!