網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月19日 星期五

許志安黃心穎偷食:原諒黃心穎?馬國明情傷太深三字回應 __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

馬國明會唔會原諒心穎呀?「安心偷食」令馬國明成為受害者,他前日已出來見記者,表示會專心工作,叫大家不用擔心。他昨晚(18日)為無綫劇集《降魔的2.0》 ...


馬國明會唔會原諒心穎呀?


「安心偷食」令馬國明成為受害者,他前日已出來見記者,表示會專心工作,叫大家不用擔心。他昨晚(18日)為無綫劇集《降魔的2.0》拍攝外景,而同場的還有譚凱琪。不過拍攝場口就跟黃心穎、許志安的酒後事件橋段相似。

劇情講述譚凱琪飲到醉醺醺,原本馬國明見到她都想避開,但譚凱琪卻在此時被人撞到,更正正撞番落馬國明身上,期間對他又拉又扯,更一度逼到馬國明埋牆。即使場口應景,但馬國明開工時相當專業,絕無影響他的拍攝情緒,而且心情明顯不俗,與現場工作人員有講有笑。

馬國明拍畢該場口後接受東網訪問,說到鄭秀文公開表示原諒許志安,他即謂:「咁咪好囉!(咁你會否原諒心穎?) 唔答嘞!之前都講晒!」期間,不少街坊見到馬國明都大叫:「我哋好支持你㗎!馬國明,你加油呀!」另外,譚凱琪被問到場口有點應景時,她即帶點尷尬說:「都係順住正常咁拍!(馬明有冇唔開心?)冇喎!佢好專業喎!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!