掃呢頁CODE去手機

2019年4月22日 星期一

許志安黃心穎偷食:被爆同黃心穎假拍拖?馬國明親自回應 __,安仔,許志安,馬國明,黃心穎,

梁裕恆(左圖)發文暗指馬國明同黃心穎根本冇拍拖,當事人點回應?落選港男梁裕恆(FlowLeung)連日發文力撐黃心穎,認為她背馬國明偷食人夫許志安罪不 ...


梁裕恆(左圖)發文暗指馬國明同黃心穎根本冇拍拖,當事人點回應?


落選港男梁裕恆(Flow Leung)連日發文力撐黃心穎,認為她背馬國明偷食人夫許志安罪不至死,又暗指馬國明與黃心穎根本沒有拍拖,所以不算偷食,引來網民狂插他借「安心偷食」抽水。

馬國明在將軍澳電視城為新劇《降魔的2.0》開工,對於梁裕恆言論,他說:「冇睇,冇回應喇,件事過咗去,仲講嚟做乜鬼,已經過去。」可覺得梁裕恆多事?他說:「冇回應喇,真係冇回應,所有人講咩都冇回應,人哋鍾意講咩都冇辦法。」馬國明稱現時心情OK,會繼續努力工作,言畢則趕往開工。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!