掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【冇咗嬲嘅感覺】馬國明開腔護黃心穎:佢未來仲有好多路要行 __,馬國明,黃心穎,

《蘋果》昨日獨家踢爆現年30歲的黃心穎在車廂胸壓51歲人夫許志安(新聞連結:https://bit.ly/2v6HdZN),事件男主角許志安昨晚率先開 ...


《蘋果》昨日獨家踢爆現年30歲的黃心穎在車廂胸壓51歲人夫許志安(新聞連結: https://bit.ly/2v6HdZN ),事件男主角許志安昨晚率先開記者會公開道歉,並聲淚俱下表示對不起鄭秀文(Sammi),又指會暫停一切演藝工作(新聞連結: https://bit.ly/2IBZjL5 )。

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



事隔一日,無綫高層樂易玲今日回應傳媒時幫心穎交代,並指:「佢好後悔好後悔,佢知道自己犯咗好大嘅錯,佢好對唔住受牽連嘅人,特別係父母及家人、對唔住公司、對唔住馬明同馬明嘅屋企人。」(新聞連結: https://bit.ly/2IwExN8 )另有指她參演的劇集《堅離地愛堅離地》被臨時抽起。



而心穎的男友馬國明今日如常返將軍澳為新劇《降魔的2.0》開工,他在下午4時多入化妝間準備,更應傳媒要求先拍照,看他外表平靜,亦努力微笑,但疑因未化妝,故把cap帽拉得很低致遮眼,他未有接受訪問,便在保安及工作人員護送下入化妝間更衣準備。

相關新聞:【網民禱告打氣】Sammi將FB專頁封面變黑色 似無聲表達心死了



而在下午5時11分左右,馬國明終於現身,他透露自己知道事情後很快已經沒有嬲,而且很快變成擔心,他說:「其實呢件事我知道咗之後,我好快已經冇咗嬲呢個感覺,我係好平靜,我係好快變成擔心,我好擔心牽涉到呢件事嘅所有人,任何一個受到傷害,我都係唔希望。」



馬國明續稱:「我唯一可以代表佢(心穎)講少少嘢,其實我知佢都知自己做錯,我都知佢好想出嚟同大家講,但公司驚佢情緒唔穩定,會講錯嘢,所以就冇安排佢出嚟同大家講,我知道佢啱啱出咗IG,佢要講都講咗,佢仲好年輕,未來仲有好多路要行,我希望大家畀個空間佢。」



而馬國明更提到,請傳媒不要再追訪其家人,擔心父母會受驚嚇,而他亦不會就家人的說話發表任何回應。馬國明又指整件事,大家都沒有資格發言,「安仔講咗,我就唔會發表任何意見,因為我覺得呢個世界除咗安仔老婆之外,其實大家都冇資格可以發言,所以我盡快平息咗佢就算喇。」



馬國明最後重申,希望事件不要再發酵,令更多人受傷害,亦叫外界不用擔心他,他會專心拍戲和工作。面對記者提問,包括他與黃心穎的關係有無改變,他都沒有回答,臨走前他雙手合十表示:「我冇咩講㗎喇,多謝關心,多謝大家關心。」



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!